اکسپریاهای سونی پایدارترین گوشی‌های اندرویدی هستند

اکسپریاهای سونی پایدارترین گوشی‌های اندرویدی هستند

زمانی که از گوشی‌های اندرویدی صحبت می‌کنیم، سامسونگ قطعا جایگاه اول را به خود اختصاص می‌دهد. البته برندهای دیگری همچون ال‌جی، اچ‌تی‌سی، موتورولا سونی و … نیز وجود دارند. اما معیار انتخاب اسمارت‌فون چه باید باشد؟ به طوری طبیعی افراد چند فاکتور را برای انتخاب گوشی موردنظر خود در نظر می‌گیرند.

اما اگر معیار شما، پایداری کلی گوشی باشد، اکسپریاهای سونی بهترین گزینه هستند. بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی Apteligent، گوشی‌های اکسپریا بهترین پایداری را در بین گوشی‌های اندروید دارند. آنها دریافته‌اند که اپلیکیشن‌هایی که بر روی اکسپریا اجرا می‌شوند، کمتر کرش می‌کنند. اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر صحبت کنیم، متوسط نرخ کرش گوشی‌های اکسپریا ۰.۰۸ درصد است. در رده دوم موتورولا با ۰.۰۹ درصد، در رده سوم اچ‌تی‌سی با ۰.۱، در رده‌های چهارم ال‌جی و سامسونگ با ۰.۱۱ و در نهایت در رده پنجم ZTE با ۰.۲۸ درصد قرار دارند. این اعداد نشان می‌دهد که کرش کردن بسیار نادر بوده، اما همزمان نشان می‌دهد که گوشی‌های اکسپریا از پایداری خوبی برخورداند. البته تجربه هر کس متفاوت بوده و میزان استفاده از گوشی نیز در این آمار موثر است.

بر اساس آپدیت سیستم عامل و میزان کرش، بنظر می‌رسد که نکسوس‌های جدید ارزش انتظار داشته باشند. اگر دوست دارید از اولین کسانی باشید که طعم اندروید نوقا را می‌چشید، ال‌جی V20 گزینه مناسبی بنظر می‌رسد. ال‌جی یکی از شرکت‌هایی است که آپدیت اندروید را بسیار سریع عرضه می‌کند و نرخ کرش متوسطی نیز دارد. اگر پایداری و سرعت بهینه می‌خواهید، موتورولا Moto Z و Moto Z Force گزینه‌های مناسبی هستند.

آپدیت منظم گوشی‌ها، تکه‌تکه بودن اندروید را کاهش می‌دهد. در بین کشورهای دنیا، روسیه بدترین نرخ تکه‌تکه‌بودن را دارد.

نوشته اکسپریاهای سونی پایدارترین گوشی‌های اندرویدی هستند اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.