بازگشت قیمت‌ مسکن و خودرو به دیوار و شیپور

پس از اعتراض عمومی نسبت به حذف قیمت خودرو و مسکن از سایت‌های نیازمندی آنلاین و عدم موفقیت این طرح در کنترل قیمت بازار، سرانجام قیمت مسکن و خودرو به سایت‌های نیازمندی آنلاین بازگشت. در اوایل سال جاری بود که به بهانه مدیریت بازار خودرو و مسکن، درج قیمت در آگهی فروش مسکن و خودرو ممنوع شد. از آن زمان تاکنون نه تنها بازار مسکن و خودرو کنترل نشد بله مجددا شاهد افزایش قیمت‌ها نیز بودیم.

متاسفانه مسئولین به جای رفع مشکلات اصلی، به دنبال کاهش قیمت‌ها به روش غیر کارشناسی و ناکارآمد بودند، بنابراین تصمیم گرفته شد تا قیمت مسکن و خودرو از آگهی‌های آنلاین حذف شود، اما حالا با آشکار شدن اثربخش نبودن این روش مجددا قیمت‌ها به سایت‌های آگهی آنلاین مانند دیوار و شیپور بازگشته است.

بازگشت قیمت‌ها خواسته اصلی مردم و فروشندگان بود، چندی پیش در خبری مربوط به یک نظر سنجی در مورد بازگشت قیمت خودرو و مسکن به سایت‌های نیازمندی آنلاین اعلام کردیم که بیش از 88 درصد مردم خواستار برگرداندن قیمت‌ها به آگهی‌های آنلاین هستند و نبود قیمت‌ها را موجب غیرشفاف بودن آگهی‌ها و معاملات می‌دانند.

به هر شکل حالا با مراجعه به سایت‌های آگهی و نیازمندی آنلاین می‌توانید قیمت رهن، اجاره یا فروش مسکن و همچنین فروش خودرو را نیز در آگهی‌ها مشاهده کنید، همچنین خود به عنوان فروشنده مسکن یا خودرو نیز می‌توانید قیمت مد نظرتان را در آگهی ثبت کنید.

نوشته بازگشت قیمت‌ مسکن و خودرو به دیوار و شیپور اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.