بازی هیتمن گو از امروز در گییر VR و آکیولس ریفت

علاقه مندان به سری بازی هیتمن گو می توانند از تجربه ی واقعیت مجازی این بازی در دستگاه های گییر VR و آکیولس ریفت لذت ببرند.

علاقه مندان به سری بازی هیتمن گو می توانند از تجربه ی واقعیت مجازی این بازی در دستگاه های گییر VR و آکیولس ریفت لذت ببرند.

بازی هیتمن گو یک تفکر دوباره ی هوشمند از امتیاز از دست رفته ای بود که برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ عرضه و معرفی شد. این بازی، ترور های سخت و پنهانی را از سری اصلی بازی هیتمن ربوده و آنها را به یک بازی مینیمالیستی تبدیل کرده است. و حالا، این بازی از ۱۲ می، روی دستگاه های واقعیت مجازی گییر VR و آکیولس ریفت  در دسترس خواهد بود.

اگر از دستگاه گییر VR استفاده می کنید، باید مبلغ ۷.۹۹ دلار بپردازید؛ و اگر از کاربران آکیولس ریفت هستید، با پرداخت ۹.۹۹ دلار می توانید از بازی هیتمن گو لذت ببرید. بازی آپدیت شده ی هیتمن گو، به گفته ی توسعه دهنده ی آن، اسکوار انیکس، از ویژگی ۹۰ فریم در ثانیه و ردیابی سر بدون درز برخوردار خواهد بود.

نسخه ی VR بازی، از ۹۱ سطح یا لول برخوردار است؛ خون پول و هیتمن: قاتل خاموش. اگر قبلا شاهد این سطح ها در نسخه ی اصلی بازی بوده اید، پیشنهاد می کنیم که تجربه ی مجازی آن را از دست ندهید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته بازی هیتمن گو از امروز در گییر VR و آکیولس ریفت اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.