بازی Injustice 2 طی هفته آینده، از کاراکتر جدیدی رونمایی خواهد کرد

بازی Injustice 2 طی هفته آینده، از کاراکتر جدیدی رونمایی خواهد کرد

بازی Injustice 2 یک بازی مبارزه‌ای است که توسط استودیوی NetherRealm طراحی شده و توسط کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) منتشر می گردد. چند هفته ای است که خبرهایی از اضافه شدن یک کاراکتر جدید به این بازی شنیده می شود. استودیوی NetherRealm که طراح این بازی است، اعلام کرده که تا چند روز آینده از یک کاراکتر جدید رونمایی خواهد کرد.

با توجه به کاراکترهایی که قبلا معرفی شده بود، مثل کَت وومن یا سایبرگ، می توانیم انتظار داشته باشیم که رونمایی از این کاراکتر در تاریخ ۲ مارس مصادف با ۱۲ اسفند خواهد بود. لازم به ذکر است که بازی Injustice 2 در ۱۶ می ۲۰۱۷ (۲۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۶) برای کنسول های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

Horizon: Zero Dawn The Legend of Zelda: Breath of the Wild

این تاریخ می تواند بهترین زمان ممکن برای انتشار این بازی باشد. چراکه عنوان هایی در سبک مبارزه ای مانند Horizon:Zero Down و نسخه جدید Legend of Zelda نیز در این زمان به بازارها عرضه شده و معرفی کاراکتر جدید بازی Injustice 2 می تواند اندکی توجه مخاطبان را به سمت خود جلب نماید.

.

منبع: gamezone

نوشته بازی Injustice 2 طی هفته آینده، از کاراکتر جدیدی رونمایی خواهد کرد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.