با آپدیت جدید گوگل فوتو ویدئوهای خود را با سرعت بیشتری منتشر کنید

با آپدیت جدید گوگل فوتو ویدئوهای خود را با سرعت بیشتری منتشر کنیدآپدیت جدید گوگل فوتو به شما اجازه می دهد ویدئوهای خودتان را با سرعت بیشتری آپلود و اشتراک گذاری کنید.

با تغییرات صورت گرفته در ورژن ۳.۶ گوگل فوتو ابتدا ویدئوها با کیفیت و رزولوشن پایین تری ذخیره می شوند که این مساله به شما اجازه می دهد ویدئوهای خود را با سرعت بیشتری آپلود نمایید. اما زمانی که در محیطی با پوشش اینترنت بهتری حضور داشته باشید ویدئوها با کیفیت اصلی خود آپلود خواهند شد.

البته این قابلیت تنها در زمان هایی که دسترسی مناسبی به اینترنت ندارید مناسب نیست، بلکه به آسانی برای تبدیل ویدئوهای ۴ کی به فول اچ دی با حجم بسیار کمتر نیز قابل استفاده است.

این رویکرد کاهش حجم برای اولین بار توسط گوگل استفاده نشده؛ بلکه در ورژن ۲.۱۱ که در ماه مارس ارائه شد نیز این قابلیت برای کاهش حجم عکس‌ها قابل استفاده بود.

در صورتی که می خواهید از این قابلیت جدید استفاده کنید فراموش نکنید این اپلیکشن را بروز رسانی کنید. البته توجه داشته باشید این قابلیت فعلا تنها برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید در دسترسی است، اما در آینده نزدیک برای پلتفرم آی او اس نیز منتشر خواهد شد.

 

برای دانلود یا بروز رسانی این اپلیکیشن می توانید از این لینک استفاده نمایید.

.

منبع: phonearena

مطلب با آپدیت جدید گوگل فوتو ویدئوهای خود را با سرعت بیشتری منتشر کنید برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.