با استفاده از گوگل نقاشی‌های مشهور شبیه به چهره خود را پیدا کنید

یکی از جالب‌ترین پست‌های منتشر شده توسط کاربران بر روی شبکه‌های مجازی و اینستاگرام، انتشار تصاویری از نقاشی‌های مشهور است که شباهت خاصی به چهره برخی افراد عادی دارند. حال، به لطف قابلیت تشخیص چهره گوگل و پایگاه اطلاعاتی گسترده تصاویر و نقاشی‌های این غول فناوری، شما نیز می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار Arts and Culture این شرکت، نقاشی‌های شبیه به خود را پیدا کنید.

اگر تا به‌حال از این نرم‌افزار استفاده نکرده‌اید، باید گفت روش کار بسیار ساده است؛ ابتدا نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید و پس از اجرای آن در قسمت پایین برنامه بخشی را تحت عنوان Is your portrait in a museum خواهید یافت. تصویری از چهره خود بگیرید و گوگل مشخص خواهد کرد کدام نقاشی‌ها بیشترین شباهت را به چهره شما دارند. البته از آن جایی که فناوری تشخیص چهره گوگل چندان هوشمندانه عمل نمی‌کند، پیشنهاد می‌شود قبل از ارسال تصویر خود ویرایش‌های ضروری جهت ارایه نتایج بهتر را اعمال کنید.

گوگل تصویر شما را با حدود هفتاد هزار کار هنری که در پایگاه اطلاعاتی Art Project خود موجود است، مقایسه خواهد کرد. در هر صورت، می‌توان ادعا کرد بر اساس گفته‌ها و بازخورد کاربران نتیجه کار در این زمینه تحسین‌برانگیز است. گوگل ادعا کرده تصاویر آپلود شده کاربران برای انجام این کار ذخیره نمی‌شود و پس از طی فرآیند مقایسه تصاویر حذف خواهند شد. شما نیز چنانچه از این نرم‌افزار استفاده کرده و نقاشی خود را یافته‌اید، نتیجه کار را با ما به اشتراک گذارید.

نوشته با استفاده از گوگل نقاشی‌های مشهور شبیه به چهره خود را پیدا کنید اولین بار در پدیدار شد.