با انتشار تصویری از قاب پشتی نوکیا ۹ برخی ویژگی‌های آن تایید شد

با انتشار تصویری از قاب پشتی نوکیا 9 برخی ویژگی‌های آن تایید شد
نوکیا ۹ گوشی پرچمدار بعدی نوکیاست که به زودی توسط اچ ام دی گلوبال معرفی خواهد شد. امروز با انتشار تصویری از قاب پشتی این دستگاه برخی از ویژگی‌های محصول آینده این برند فنلاندی تایید شد.

نوکیا بعد از معرفی اولین پرچمدار خود با نام نوکیا ۸ اکنون به دنبال راه‌اندازی گوشی بالارده دیگری با نام نوکیا ۹ است. گفته می‌شود که این دستگاه مجهز به یک دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت قرار گرفته در پنل پشتی است و امروز با انتشار تصویری از قاب پشتی این اسمارت فون، وجود این ویژگی‌ها تایید شد.

هنوز مشخص نیست که نوکیا در ساخت بدنه این گوشی از چه موادی استفاده خواهد کرد. آیا با یک گوشی فلزی سروکار داریم و یا از طراحی ساندویچی شیشه‌ای استفاده خواهد شد؟

انتشار تصویری از قاب پشتی نوکیا 9

در تصویر منتشر شده، بالا و پایین قاب آن نیز مشخص نبوده و به همین علت نمی‌توان درباره ویژگی‌های دیگر این دستگاه نظر قطعی داد، اما برخی شایعات منتشر شده به این نکته اشاره دارند که جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در این دستگاه همچنان حفظ شده است.

بقیه مشخصات نوکیا ۹ شامل یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی آمولد با کیفیت تصویری کواد اچ دی (رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ است. سیستم عامل آن نیز اندروید ۸ اوریو خواهد بود. گزارش‌های قبلی به این نکته اشاره داشته‌اند که گوشی نوکیا ۹ با قیمتی در حدود ۷۵۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

.

منبع: phonearena

مطلب با انتشار تصویری از قاب پشتی نوکیا ۹ برخی ویژگی‌های آن تایید شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.