بنیان‌گذار شرکت اتریوم: نابود شدن توییتر به دست ایلان ماسک اتفاق بدی نیست!

نظر شرکت اتریوم در مورد توییتر

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران شرکت ارز دیجیتال «اتریوم» (Etherium) به اهالی حاضر در فستیوال فین تک (FinTech) سنگاپور گفت که حتی ایلان ماسک توییتر را نابود کند، اتفاق بدی تلقی نمی‌شود. او همچنین باور دارد که توییتر می‌تواند به بهترین پلتفرم اجتماعی تبدیل شود.

این مهندس نرم‌افزار شرکت اتریوم اعتقاد دارد که در ۵ یا ۶ سال آینده، یک پلتفرم اجتماعی خوبی منتشر خواهد شد که قادر است مزاحمت‌های مختلف و مشکلات امنیتی مرتبط را حل کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg)، نیمی از کارمندان شرکت توییتر به‌زودی اخراج می‌شوند. پیش‌بینی می‌شود که اخراج‌ها از امروز ۴ نوامبر (۱۳ آبان) آغاز شود.

بوترین پیرامون آینده توییترِ تحت ریاست ایلان ماسک در فستیوال Fintech گفت:

ایلان یک آدم غیر قابل‌ پیش‌بینی است. احتمال دارد که ایلان ماسک هم توییتر را به یک جای خوب تبدیل کند و هم آن را به مرز نابودی ببرد. نابودشدن توییتر به دست او اتفاق بدی نیست. اگر توییتر مسیر بدی را طی کند، فضایی را برای سایر مردم به وجود می‌آورد که محصول بهتری نسبت به توییتر ارائه دهند. من هیچ ایده‌ای ندارم که در ۹۰ روز آینده چه اتفاقی برای توییتر می‌افتد. خواهیم دید که آیا توییتر به آخر خط می‌رسد یا به یک موفقیت بزرگ دست پیدا می‌کند. احتمال دارد چند گزینه جایگزین به‌ جای آن نیز معرفی شوند.

نوشته بنیان‌گذار شرکت اتریوم: نابود شدن توییتر به دست ایلان ماسک اتفاق بدی نیست! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.