بهترین بازی های اندروید و آیفون (از ۲۷ آوریل تا ۳ می)

اگر می خواهید بدانید بهترین بازی های اندروید و آیفون که اخیرا منتشر شده کدامند، اما فرصت جستجو میان صدها بازی را ندارید، این متن را بخوانید.

اگر می خواهید بدانید بهترین بازی های اندروید و آیفون که اخیرا منتشر شده کدامند، اما فرصت جستجو میان صدها بازی را ندارید، این متن را بخوانید.

سایت فون آرنا لیستی از بهترین بازی های اندروید و آیفون را که به تازگی منتشر شده، تهیه کرده و آن را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

بازی هایی که در این لیست قرار دارند از نظر کیفیت مورد سنجش قرار گرفته اند، به بیان دیگر ژانر بازی مد نظر نبوده است. بازی های معمولی، معمایی، مسابقه ای، استراتژیک و غیره را در این لیست مشاهده خواهید کرد. معیار اصلی کیفیت و مهندسی بازی بوده است.

این هفته، چند بازی جالب با حضور قابل توجه از چند داستان تعاملی گردآوری شده است. به دور از هرگونه زیاده گویی، به سراغ لیست بهترین بازی های اندروید و آیفون می رویم؛ با تکرا همراه شوید.

.

بازی لندن شکست خورده Fallen London

قیمت: رایگان. ژانر: ماجراجویی. مناسب برای دستگاه های iOS

بازی لندن شکست خورده Fallen London.

لندن شکست خورده یک داستان تعاملی ست که بعد از مدت ها راه خود را به آیفون و آیپد باز کرده است. همانطور که وارد مراحل بازی می شوید و انتخاب های خود را انجام می دهید، در واقع در حال ساخت شخصیت خود هستید. اگر روی افزایش قدرت تمرکز کنید، شانس برنده شدن شما در مقابل دشمنان در مبارزات بیشتر خواهد بود؛ این در حالیست که اگر روی موارد دیگر تمرکز کنید، می توانید در حل کردن پازل ها و چالش های ذهنی دیگر موفق شوید. این یک بازی جالب و سرگرم کننده با موسیقی همه جانبه است که قطعا در لیست بهترین بازی های مورد علاقه ی شما جا می گیرد.

.

پرندگان خشمگین حرکت! Angry Birds Action

قیمت: رایگان. ژانر: آرکید (طاقدار). مناسب برای دستگاه های اندروید و iOS

پرندگان خشمگین حرکت! Angry Birds Action.

بازی جدید و در سبک طاقدار پرندگان خشمگین، یک بازی ساده و سرگرم کننده است. شما در این بازی پرندگان خشمگین را می کشید و آنها را به سمت موانع پرتاب می کنید؛ آنها مانند توپ های خراب کن به دیوار های مختلف برخورد می کنند، تمام اینها به خاطر حفظ چند تخم مرغ است.

.

بازی اسلحه های بی نهایت Guns of Infinity

قیمت: ۳ دلار. ژانر: داستان های تعاملی. مناسب برای دستگاه های اندروید و iOS

بازی اسلحه های بی نهایت Guns of Infinity.

در این بازی نقش یک افسر ارتش سلطنتی را دارید که برای افتخار مبارزه می کند؛ در جهانی که باروت و جادو بر میدان جنگ حکمران است. یک اسب انتخاب کنید، گروهبان خود را برداشته و با واحد سواره ی خود به سمت ۵ سال جنگ بی رحمانه بروید. با مغز، تپانچه و شمشیر خود، با دشمنان مبارزه کنید.

.

بازی لاک پشت جنگی War Tortoise

قیمت: رایگان. ژانر: شلیک کننده ی شخص سوم. مناسب برای دستگاه های iOS

بازی لاک پشت جنگی War Tortoise.

کنترل لاک پشت جنگی و مخزن سنگین آن را که تا دندان از اسلحه های قدرتمند و برج های خودکار تجهیز شده، در دست بگیرید. خودتان را با سلاح مجهز کرده و واحد انتخاب کنید، سنگر بسازید و منابع را جمع آوری کنید، چرا که در نهایت باید در مقابل یورش عظیمی از نیرو های دشمن دفاع کنید.

.

بازی روح شمشیر Soul of Sword

قیمت: ۲ دلار. ژانر: RPG. مناسب برای دستگاه های iOS

بازی روح شمشیر Soul of Sword.

روح شمشیر یک بازی جدید RPG است. قهرمان جوان این بازی با استفاده از شمشیر خود به دنبال انتقام است. این بازی از مهندسی و دینامیک خوبی برخوردار بوده و برای علاقه مندان به بازی های اکشن مناسب خواهد بود.

.

بازی ایلی illi

قیمت: رایگان. ژانر: پلت فرمر. مناسب برای دستگاه های اندروید و iOS

بازی ایلی illiq.

ایلی یک بازی معمایی پلت فرمی است که شما در آن نقش موجود بازی یعنی ایلی را ایفا می کنید. شما باید در جهانی که جاذبه همواره به دنبال شماست، حرکت کنید. چیز هایی که در این جهان ارزشمند هستند، متفاوت است. ایلی در پورتال ها سفر کرده و وارد جهان بی ثمری می شود که در آن باید کریستال های نوری باقی مانده را جمع آوری کند. این موجود ایلی می تواند بافت های جهان را خمیده کند.

.

بازی Outdodge

قیمت: رایگان. ژانر: معمولی معمایی مناسب برای دستگاه های اندروید و iOS

بازی Outdodge.

این بازی رنگارنگ، بر مبنای واکنش های شماست. کنترل ژله ی گریز پا و بامزه ای را که می تواند با پرش ها و جا خالی دادن از برخورد با توپ ها بگریزد، در اختیار دارید. هدف در این بازی این است که با حرکات ساده و اقدامات متنوع، بپرید، جا خالی دهید و تا جایی که می توانید هرچ و مرج ایجاد کنید.

.

ماجراهای پتفایندر  Pathfinder Adventures

قیمت: رایگان. ژانر: ماجراجویی. مناسب برای دستگاه های اندروید و iOS

ماجراهای پتفایندر  Pathfinder Adventures

با دستیابی به اقلام جدید، متحدان، جادوها و سلاح ها می توانید شخصیت خود را در مقابله با چالش ها تقویت کنید. به مرور زمان قادر خواهید بود شرایط بازی را مطابق با سلیقه و میل خود طراحی کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته بهترین بازی های اندروید و آیفون (از ۲۷ آوریل تا ۳ می) اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.