به‌روزرسانی جدید کورتانا قابلیت ثبت روزهای خوش را به‌ارمغان می‌آورد

 

cortana

به‌نظر می‌رسد دستیارهای صوتی شخصی نیز در جشن سال نو شرکت می‌کنند، به تازگی کورتانا که ساخته مایکروسافت است یک به‌روزرسانی را دریافت کرده که قابلیت روزهای خاص را به آن افزوده است.

کورتانا با دریافت این به‌روزرسانی می‌تواند در روهای خاص برای شما بازی‌ها، فعالیت‌ها و خوش‌آمدگویی‌های متنوعی را به ارمغان آورد. این به‌روزرسانی علاوه بر ویندوز برای سایر کاربرانی که از نسخه اندرویدی کورتانا استفاده می‌کنند نیز در دسترس قرار گرفته‌است.

کاربران iOS نیز تا مدتی دیگر می‌توانند این دستیار صوتی را در کنار سیری تجربه کنند، هرچند هم‌اکنون نیز وب‌سایت TestFlight نسخه‌ای از این دستیار را در اختیار کاربران iOS گذاشته است؛ به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برنامه‌هایی خاص برای نسخه iOS کورتانا دارد و قصد دارد با این دستیار صوتی میلیون‌ها کاربر آیفون را به سمت خود بکشاند.

هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی برای کاربران iOS نیز تا قبل از تعطیلات سال نو عرضه می‌شود یا خیر؛ اما کاربران ویندوز و اندروید می‌توانند هم‌اکنون این به‌روزرسانی را دریافت کنند تا صبح روز 25 دسامبر با صدای کورتانا و تبریک‌گویی او به‌مناسبت فرارسیدن کریسمس از خواب بیدار شوند.

نوشته به‌روزرسانی جدید کورتانا قابلیت ثبت روزهای خوش را به‌ارمغان می‌آورد اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.