به ادعای وال استریت ژورنال آیفون ۸ و دو مدل آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس در ۲۱ شهریور معرفی می‌شوند

به ادعای وال استریت ژورنال آیفون 8 و دو مدل آیفون 7 اس و 7 اس پلاس در 21 شهریور معرفی می‌شوند
در هفته‌های قبل، شایعات پیرامون اپل و محصولات جدید این کمپانی زیاد بوده است. گفته می‌شد که اپل گوشی‌های آیفون ۷ اس، آیفون ۷ اس پلاس و آیفون ۸ خود را در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) معرفی خواهد کرد.

اکنون این شایعه توسط خبرگزاری معتبر وال استریت ژورنال نیز تایید شده است. بر اساس گزارش این منبع خبری، اپل قصد دارد تا با برگزاری رویدادی در ۲۱ شهریور در تالار استیو جابز واقع در کمپ اپل از محصولات جدید خود رونمایی کند.

یک شرکت تحقیقاتی بازار اخیرا نشان داده است که تقاضای زیادی برای خرید آیفون ۸ وجود دارد. این تحقیقات نشان می‌دهد که ۵۲ درصد از مصرف کنندگانی که در سه ماهه آینده به دنبال خرید گوشی هوشمند هستند، امیدوارند که بتوانند یکی از سه گوشی هوشمند جدید اپل را خریداری کنند. این بالاترین تقاضا برای خرید آیفون از سال ۲۰۱۰ تاکنون است.

انتظار می‌رود که غول کوپرتینو به مناسبت دهمین سالگرد آیفون، محصول ویژه‌ای را معرفی کند. حتی اگر شایعات جدید این دستگاه را با نام آیفون ۸ معرفی کرده باشند، اما این ئنام رسمی این دستگاه نخواهد بود! برخی گزارش‌ها این محصول خاص را آیفون ایکس (iPhone X) و یا آیفون پرو (iPhone Pro) نامیده‌اند.

آیفون ۸ ( و یا همان آیفون ایکس یا آیفون پرو) اولین گوشی هوشمند اپل است که با یک نمایشگر اولد تمام صفحه خودنمایی خواهد کرد. گزارشات متعددی ادعا کرده‌اند که این دستگاه به سنسور تاچ آی دی مجهز نبوده، بلکه با ویژگی سیستم تشخیص چهره همراه خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که یک باتری L شکل انرزی مورد نیاز روزانه آن را تامین کند، این باتری از سیستم شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که تراشه جدید اپل A 11 که به آیفون ۸ قدرت خواهد داد از قابلیت واقعیت افزوده پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در سه نسخه ۶۴ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی و با قیمتی در حدود ۱۰۰۰ تا ۱۴۰۰ دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود که اپل در کنار این مدل خاص، گوشی‌های آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را نیز رونمایی کند. دستگاه‌هایی که نسخه ارتقا یافته‌ای از مدل‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس سال گذشته این کمپانی خواهند بود. این گوشی‌ها به نمایشگر ال سی دی مجهز بوده، سنسور تاچ آی‌دی دارند، از تراشه اپل ای ۱۱ قدرت گرفته و با ویژگی شارژ بی سیم همراه شده‌اند.

۲۱ شهریور ماه را از دست ندهید. در آن روز اپل با محصولات جدیدی قصد دارد تا برای طرفداران خود دلبری کند، آن را از دست ندهید!

.

منبع: gizmochina

مطلب به ادعای وال استریت ژورنال آیفون ۸ و دو مدل آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس در ۲۱ شهریور معرفی می‌شوند برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.