تاخیر در عرضه آی‌فون ۸، مشتری‌های اپل را از خرید آن منصرف می‌کند!

مطالب زیادی در خصوص تاخیر در عرضه آی‌فون 8 و دلایل آن بیان شده است. چندی پیش بود که بیان شد این مدل همراه دیگر مدل‌های استاندارد عرضه نخواهد شد. مهم‌ترین دلیل گفته شده در این مورد نیز سختی‌های پیش رو برای تولید این مدل آی‌فون است که ظاهرا در مقایسه با دیگر مدل‌ها، فرآیند تولید دشوارتری دارد.

آی‌فون 8

مطمئنا این تاخیر یا محدودیت به معنای تغییر سوددهی در یک بازه زمانی سه‌ماهه مالی برای شرکت اپل خواهد بود. حال Tony Sacconaghi، تحلیل‌گر Bernstein، اعلام کرده این کار عواقب بیشتری را متوجه شرکت اپل خواهد کرد.

وی در گفتگو با CNBC بیان کرده:

اگر این محدودیت در عرضه به هنگام تعطیلات اتفاق بیفتد، یعنی پس از 15 اکتبر، جای نگرانی بسیاری دارد؛ اگر کاربران حس کنند که این تاخیر باعث خواهد شد تا سال 2018 به این محصول دست نیابند، احتمال رفتن به سراغ گزینه‌های دیگر تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

با فرض این نکته، باید مدنظر داشت که تغییر در پلت‌فرم گوشی هوشمند به خصوص در کشورهای اروپایی و آمریکا، حرکت گرانی خواهد بود؛ چراکه کاربر باید برای خرید بسیاری از نرم‌افزارها و حتی برخی گجت‌های خود هزینه دیگری متقبل شود. در نهایت تنها یک روز دیگر باید منتظر اقدام اپل در خصوص پایان دادن به تمامی اخبار و شایعات در این خصوص باشیم.

نوشته تاخیر در عرضه آی‌فون ۸، مشتری‌های اپل را از خرید آن منصرف می‌کند! اولین بار در پدیدار شد.