مدیر عامل آمازون می خواهد سریالی مشابه گیم آف ترونز بسازد

مدیر عامل آمازون می خواهد سریالی مشابه گیم آف ترونز بسازد

جف بزوس مدیر عامل آمازون می‌خواهد سریالی بزرگ و پر بیننده مشابه گیم آف ترونز بسازد و تیمش را هم برای شروع این استراتژی معرفی کرده است. در ادامه با تکراتو همراه شوید.

طبق گفته ورایتی، آمازون استودیوز به دنبال سریالی درام با مضمون جهانی است؛ سریالی تلویزیونی که قرار است برای بازارهای خارج از ایالات متحده و بریتانیا نیز ترجمه و عرضه شود.

رئیس آمازون استودیوز Roy Price با توجه به اطلاعات داخلی کمپانی درباره رفتار مخاطب و ستایش صورت گرفته از اثر محبوب فانتزی حماسی اخیر یعنی گیم آف ترونز به ورایتی گفته که سریال‌های بزرگ می‌توانند شرایط را (برای شبکه‌ها) تغییر دهند.

من فکر می‌کنم گیم آف ترونز برای تلویزیون مانند آرواره‌ها یا جنگ ستارگان برای سینما در دهه ۱۹۷۰ است.

طبق گفته‌های پرایس، آمازون به دنبال بدست آوردن موفقیت سریال‌های The Man in the High Castle و The Grand Tour با تکیه بر ژانرهای فانتزی، علمی تخیلی، جنایی و موارد دیگر است.

سریال‌های پیش روی آمازون شامل درامی جنایی با موضوع جنگ بین گانگسترهای چینی برای کنترل سن فرانسیسکو زیرزمینی در اواخر دهه ۱۸۰۰ و دیگری نیز سریالی بی‌نام با اقتباس از یک کمیک به تهیه کنندگی سث روگن است. آمازون گفته که جزئیات سریال‌های جدیدش به زودی منتشر خواهد شد و شاید هم نامی از سریالی مانند گیم آف ترونز در میان آن‌ها دیده شود.

.

منبع: techradar

مطلب مدیر عامل آمازون می خواهد سریالی مشابه گیم آف ترونز بسازد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.