تاریخ عرضه گوشی هوشمند میزو ام ۶ مشخص شد

تاریخ عرضه گوشی هوشمند میزو ام 6 مشخص شد
تقریبا یکسال از عرضه گوشی میزرو ام ۵ می‌گذرد و اکنون نوبت به جانشین این دستگاه رسیده است تا خودی نشان دهد. گوشی هوشمند میزو ام ۶ به زودی در بازارهای جهانی عرضه می شود.

بر اساس انتشار خبری که در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شد، میزو ام ۶ در بیست و پنجم سپتامبر (۳ مهرماه) رونمایی می‌شود. بر اساس شایعاتی که تاکنون از این دستگاه منتشر شده، ما چیزهای تقریبا زیادی از این گوشی هوشمند می‌دانیم.

به عنوان مثال در لیست مشخصات این دستگاه پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6750 قدرتنمایی خواهد کرد. این همان پردازنده‌ای است که به نسل گذشته این گوشی هوشمند نیز قدرت می‌داد، پس ارتقا چندان زیادی برای گوشی هوشمند میزو ام ۶ نمی‌توان قایل شد.

گوشی هوشمند میزو ام 6

این تنها ویژگی نخواهد بود که کمپانی میزو از محصول سال گذشته خود برای این دستگاه به یادگار گذاشته است. نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل (کیفیت تصویری اچ دی) نیز همان ویژگی نمایشگر میزو ام ۵ را با خود یدک می‌کشد.

گوشی جدید میزو دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و این موضوع نیز آن را شبیه به نسخه سطح بالایی از مزو ام ۵ کرده است. حتی طراحی میزو ام ۶ نیز تفاوت چندانی با میزو ام ۵ ندارد.

شاید هنوز برای سرزنش میزو زود باشد؛ چرا که هنوز زمان نسبتا زیادی تا رونمایی باقی مانده و ممکن است که این کمپانی چینی بخواهد در روزهای آینده کمی ما را شگفت زده کند، حداقل امیدواریم که این گونه باشد!

.

منبع: theandroidsoul

مطلب تاریخ عرضه گوشی هوشمند میزو ام ۶ مشخص شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.