تسلا مدعی است روزانه ۱۸۰۰ رزرو تسلا مدل ۳ دارد

رزرو تسلا مدل 3

تسلا مدل ۳ ماشینی است که هیاهوی زیادی به پا کرده است. این‌همه هیاهو به این خاطر است که برخلاف مدل‌های دیگر تسلا که تقریبا از قیمت بالایی برخوردارند، تسلا مدل ۳ یک وسیله نقلیه کمی مقرون‌به‌صرفه تر است و این گفته بدین معنا است که آن دسته از افرادی که هوس خرید یک ماشین از کمپانی تسلا را کرده‌اند تسلا مدل ۳ می‌تواند دروازه‌ای برای ورود به جهان خودروهای الکتریکی باشد.

بنابر گفته شرکت تسلا، آن‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار پیش سفارش دریافت کرده‌اند و طبق گزارش اخیر بلومبرگ، تسلا اخیرا فاش کرده که شرکت به‌طور متوسط بیش از ۱۸۰۰ رزرو تسلا مدل ۳ در هرروز دارد.

این شرکت انتظار دارد ۱۵۰۰ دستگاه تسلا مدل ۳ در سه‌ماهه سوم سال تولید کند و انتظار می‌رود که تا پایان سال، آن‌ها بتوانند به ۵۰۰۰ واحد برسند.

درنتیجه، طبق نرخ تولید و تعداد سفارش‌هایی که در آینده وجود خواهد داشت بدیهی است که تقاضا تا حد زیادی از عرضه پیشی خواهد گرفت بنابراین اگر می‌خواهید دست روی ماشین مدل ۳ تسلا بگذارید باید صبر زیادی داشته باشید؛ چراکه انتظار می‌رود مدتی طول بکشد تا تولیدات افزایش یابد.

بااین‌حال اگر آنچه ما در مورد تسلا مدل ۳ می‌دانیم و آنچه ما در عکس‌ها شاهد آن هستیم صحت داشته باشد به نظر می‌رسد که هرچقدر هم که طول بکشد این خودرو ارزش صبر کردن را دارد.

منبع: ubergizmo

مطلب تسلا مدعی است روزانه ۱۸۰۰ رزرو تسلا مدل ۳ دارد برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.