تصاویری از سامسونگ گلکسی نوت ۸ با تنظیمات دوربین دوگانه منتشر شد

تصاویری از سامسونگ گلکسی نوت 8 با تنظیمات دوربین دوگانه منتشر شد

اخیرا تصاویر و ویدیوهایی از گوشی گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر شده و تنظیمات دوربین دوگانه با چیدمان افقی آن را به نمایش گذاشته است. چهارشنبه ی گذشته نیز تصاویری منتشر شد که رندرهایی واقعی از این فبلت را نشان داد.

این تصاویر نشان می دهند که فبلت نوت ۸ از ظاهر زیبایی برخوردار است. پنل عقبی این دستگاه از تنظیمات دوربین دوگانه ای که به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته اند، برخوردار شده و فلاش LED دوگانه نیز در کنار آنها دیده می شود. زیر فلاش، سنسور ضربان قلب قرار دارد و سمت راست آن، یک اسکنر اثرانگشت تعبیه شده است.

گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی گلکسی نوت ۸ به اسکنر اثرانگشت در داخل صفحه نمایش مجهز نمی شود. شایع شده که سامسونگ در تعبیه اسکنر در داخل نمایشگرها با مشکل مواجه شده است؛ بنابراین انتظار می رود که آن را در پنل پشتی قرار دهد. دکمه های تنظیم صدا و دستیار مجازی بیکسبی در لبه ی سمت چپ گلکسی نوت ۸ تعبیه شده اند. لبه ی سمت راست گوشی گلکسی نوت ۸ به یک دکمه پاور مجهز شده است.

این تصاویر نشان می دهند که فبلت نوت 8 از ظاهر زیبایی برخوردار است.

پنل جلویی در تصاویر چندان واضح نیست؛ هرچند که از طراحی بدون حاشیه آن خبر می دهد. حاشیه های لبه های بالا و پایینی بسیار باریک هستند. اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ همچنان قصد دارد از طراحی نمایشگرهای بی نهایت در گوشی های خود استفاده کند. بنابر شایعات اخیر، گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ به نمایشگر ۶.۳ اینچی مجهز شده که با نسبت ابعاد ۱۸.۵:۹ همراه است.

همچنین گزارش شده که این موبایل هوشمند از تراشه های اسنپدراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ برخوردار خواهد شد؛ این سیستم روی تراشه با رم ۶ گیگابایتی همراه می شود. گفته می شود که نسخه رم ۸ گیگابایتی در برخی بازارها مثل کره جنوبی و چین راه اندازی می شود.

ویدیوی اخیر نشان داد که گلکسی نوت ۸ همچنان به جک هدفون ۳.۵ میلیمتری مجهز خواهند ماند. این موبایل همچنین از باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد شد. انتظار می رود این موبایل در پایان ماه آگوست راه اندازی شود؛ با اینحال برخی از راه اندازی آن در اواسط سپتامبر خبر می دهند.

.

منبع: gizmochina

مطلب تصاویری از سامسونگ گلکسی نوت ۸ با تنظیمات دوربین دوگانه منتشر شد برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.