تصاویری از شیائومی ردمی ۴ منتشر شد که از شباهت آن به ردمی نوت ۳ خبر می دهد

تصاویری از گوشی شیائومی ردمی 4 در فضای اینترنت منتشر شده است.

تصاویری از گوشی شیائومی ردمی ۴ در فضای اینترنت منتشر شده است.

در این تصاویر دستگاهی به نمایش گذاشته شده که شباهت زیادی با گوشی ردمی نوت ۳ دارد. دوربین ها در قسمت مرکزی قاب پشتی و بالاتر از اسکنر اثر انگشت قرار گرفته اند. اینطور که به نظر می رسد، گوشی شیائومی ردمی ۴ فلزی خواهد بود. در تصاویر مشاهده می کنید که نمای روبرویی دستگاه تفاوت چندانی با نسخه های قبلی ندارد. بنا بر شایعات، گوشی شیائومی ردمی ۴ با نمایشگر ۵ اینچی و کیفیت رزولوشن ۱۰۸۰p همراه خواهد بود.

در این تصاویر دستگاهی به نمایش گذاشته شده که شباهت زیادی با گوشی ردمی نوت 3 دارد. دوربین ها در قسمت مرکزی قاب پشتی و بالاتر از اسکنر اثر انگشت قرار گرفته اند. اینطور که به نظر می رسد، گوشی شیائومی ردمی 4 فلزی خواهد بود.

سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو مبنای رابط کاربری MIUI در این دستگاه خواهد بود. گوشی شیائومی ردمی ۴ با رم ۲ گیگابایتی و حافظه ی ۱۶ گیگابایتی عرضه می شود. بنا بر برخی شایعات، نسخه ی رده بالاتری نیز با رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی ۳۲ گیگابایتی تولید خواهد شد.

برند پردازنده ی هشت هسته ای مشخص نیست اما قدرت پردازش آن ۲.۰ گیگاهرتز خواهد بود. انتظار می رود که در بهترین حالت از تراشه ی اسنپ دراگون ۶۲۵ برخوردار شود. بدین ترتیب می توان انتظار داشت که گوشی شیائومی ردمی ۴ به باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شود.

در این تصاویر دستگاهی به نمایش گذاشته شده که شباهت زیادی با گوشی ردمی نوت 3 دارد. دوربین ها در قسمت مرکزی قاب پشتی و بالاتر از اسکنر اثر انگشت قرار گرفته اند. اینطور که به نظر می رسد، گوشی شیائومی ردمی 4 فلزی خواهد بود. در این تصاویر دستگاهی به نمایش گذاشته شده که شباهت زیادی با گوشی ردمی نوت 3 دارد. دوربین ها در قسمت مرکزی قاب پشتی و بالاتر از اسکنر اثر انگشت قرار گرفته اند. اینطور که به نظر می رسد، گوشی شیائومی ردمی 4 فلزی خواهد بود. در این تصاویر دستگاهی به نمایش گذاشته شده که شباهت زیادی با گوشی ردمی نوت 3 دارد. دوربین ها در قسمت مرکزی قاب پشتی و بالاتر از اسکنر اثر انگشت قرار گرفته اند. اینطور که به نظر می رسد، گوشی شیائومی ردمی 4 فلزی خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تصاویری از شیائومی ردمی ۴ منتشر شد که از شباهت آن به ردمی نوت ۳ خبر می دهد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.