تصاویری از هواوی آنر ۸ با دوربین دوگانه منتشر شد

تصاویری از هواوی آنر ۸ با دوربین دوگانه منتشر شد

برند آنر هوآوی یکی از پر فروش‌ترین‌ها برای این کمپانی چینی است که هر ساله چند مدل مختلف آن معرفی می‌شود. این برند نه تنها در چین بلکه در سایر کشورها هم به محبوبیت زیادی دست یافته است. در سال جاری هوآوی تا به حال مدل‌های آنر ۵C، آنر V8 و آنر ۵A را معرفی کرده،‌ اما جذاب‌ترین گوشی این برند برای امسال، بی شک آنر ۸ خواهد بود. هوآوی رسما اعلام کرده در روز ۱۱ جولای از آنر ۸ رونمایی می‌کند. این گوشی تا به حال تاییدیه آژانس رگلاتوری چین،‌ TENNA را هم دریافت کرده است و تعدادی از مشخصات آن در وب‌سایت این سازمان منتشر شده.

با توجه به تصاویری که به تازگی منتشر شدند، می‌توان گفت ادعای TENNA کم و بیش درست بوده است. آنر ۸ مجهز به بدنه فلزی و سنسور تشخیص اثر انگشت است که در پشت دستگاه قرار دارد. برند آنر در پشت و جلوی دستگاه خودنمایی می‌کند و دوربین اصلی از دو سنسور بهره می‌برد. البته آنر V8 که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد هم چنین مشخصاتی را داشت. در کنار دو سنسور دوربین آنر ۸، سیستم فوکوس خودکار لیزری و فلاش LED به چشم می‌خورد. کلید‌های پاور و تنظیم صدا همگی در سمت راست گوشی و شیار سیم‌کارت در سمت چپ قرار دارد.

در بخش سخت افزار، آنر ۸ دارای یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت FHD، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی‌ (که با استفاده از میکرو SD تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر هم می‌توان آن را افزایش داد)، پردازنده هشت هسته‌ای (به احتمال زیاد همان کایرین ۹۵۰ ساخت خود هوآوی) با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز است. سنسورهای دوربین اصلی هم هر دو از نوع ۱۲ مگاپیکسلی هستند و باتری این گوشی ۲۹۰۰ میلی آمپر ظرفیت خواهد داشت. ابعاد این گوشی ۱۴۵.۵ در ۷۱ در ۷.۴۵ میلی‌متر است و ۱۵۳ گرم وزن دارد.

سیستم عامل پیش فرض اندروید مارشملو ۶.۰ خواهد بود که با جدیدترین نسخه رابط  Emotion UI تزئین می‌شود. آنر ۸ در دو رنگ مشکی و سفید تولید می‌شود ولی به نظر می‌رسد بخش پشتی هر دو نسخه سفید باشد.

نوشته تصاویری از هواوی آنر ۸ با دوربین دوگانه منتشر شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.