اوپو find 9 با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت رم تا دو ماه دیگر معرفی خواهد شد!

اوپو find 9 با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت رم تا دو ماه دیگر معرفی خواهد شد!

تصاویر مربوط به گوشی جدید اوپو Find 9 در یکی از وبسایت‌های خبری چینی به نام Weibo منتشر شد. خیلی وقت بود که شایعات در مورد این گوشی هوشمند شنیده می‌شد و چندی‌پیش هم در ماه آوریل، این گوشی توسط بنچمارک GFXBench تست شده بود که از آن موقع به بعد، نام Find 9 برسر زبان‌ها افتاد و علاقه‌مندان به تکنولوژی منتظر معرفی این محصول بودند.

این گوشی صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با کیفیت تصویر ۲۵۶۰*۱۴۴۰ دارد که با فناوری Super AMOLED طراحی و ساخته شده و طبق گفته‌ها، از پردازنده اسنپدراگون۸۲۱ استفاده خواهد کرد. همچنین این گوشی در دو مدل عرضه خواهدشد که یکی از مدل‌ها، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه درونی خواهد داشت. ظاهرا مشخص است که مدل دیگر رم کمتر و حافظه داخلی کمتری دارد.

شایعه‌ها حاکی از آن است که دوربین عقب این دستگاه با وضوح ۲۱ مگاپیکسل و مجهز به سنسور‌های هوشمند برای افزایش کیفیت تصویر و کاهش احتمال تار افتادن عکس‌ها با بهره بردن از تکنولوژی جدید در لرزش‌گیر اپتیکال دوربین است. همچنین این تکنولوژی به افزایش طول عمر باتری کمک می‌کند. دوربین جلو این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است و باتری ۴۱۰۰mAh این دستگاه، به تکنولوژی VOOC مجهز است که به شارژ سریع باتری کمک فراوانی می‌کند.

طبق گفته مسولان شرکت، این گوشی قرار است در اواخر ماه آگوست معرفی و به بازار عرضه شود. بدیهی است که شایعات روز به روز در مورد این دستگاه و ویژگی‌های آن به گوش برسد و Oppo سعی در انتشار اخبار بیشتری از جدیدترین گوشی خود داشته باشد. به هر حال باید منتظر خبرهای بیشتر از سمت این کمپانی چینی باشیم.

نوشته اوپو find 9 با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت رم تا دو ماه دیگر معرفی خواهد شد! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.