تصاویری جدید از فبلت شیائومی می مکس

تصاویر جدیدی از فبلت شیائومی می مکس توسط مدیر عامل این کمپانی به اشتراک گذاشته شد.

تصاویر جدیدی از فبلت شیائومی می مکس توسط مدیر عامل این کمپانی به اشتراک گذاشته شد.

چند روز پیش سازمان نظارتی تنا گوشی شیائومی می مکس (Xiaomi Mi Max) را تایید کرد. این فبلت دارای صفحه نمایشی ۶.۴۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی ست. از مشخصات داخلی این دستگاه می توان به پردازنده ی اسنپدراگون ۶۵۰ با پردازنده ی مرکزی ۶ هسته ای با حداکثر سرعت ۱.۴ گیگاهرتزی و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰ اشاره کرد. دو نوع مختلف از این دستگاه در دسترس است؛ یکی رم ۲ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و دیگری رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به نمایش می گذارد.

این فبلت دارای دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی ست و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو به نمایش می گذارد که به خوبی از عهده ی عکس های سلفی و ویدئوچت برمی آید. یک اسکنر اثر انگشت هم در زیر دوربین عقب این دستگاه تعبیه شده است. باتری این دستگاه ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ست و اندروید ۶.۰.۱ هم همراه با رابط کاربری MIUI 8 به صورت پیش نصب اجرا می شود.

قیمت پایه ی این دستگاه ۲۰۰ دلار است.

Lei Jun مدیر عامل شیائومی از صفحه ی ویبو خود استفاده کرد تا از عکس های فبلت شیائومی می مکس و همچنین شیائومی می بند ۲ پرده برداری کند. امروز سه تصویر از سوی این مدیر به اشتراک گذاشته شد که در زیر می توانید آن را مشاهده نمایید. انتظار می رود که این فبلت در روز سه شنبه، ۱۰ می در رویداد شیائومی رونمایی شود.

تصاویر جدیدی از فبلت شیائومی می مکس توسط مدیر عامل این کمپانی به اشتراک گذاشته شد.

 امروز سه تصویر از سوی این مدیر به اشتراک گذاشته شد که در زیر می توانید آن را مشاهده نمایید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تصاویری جدید از فبلت شیائومی می مکس اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.