تصاویر جدید منتشر شده از گوگل پیکسل ۲ را ببینید

مطابق اخبار و شایعات منتشر شده، پرچم‌داران سال 2017 گوگل دو مسیر کاملا متفاوت را طی می‌کنند. اسمارت‌فون با سایز بزرگ‌تر که انتظار می‌رود با نام گوگل پیکسل 2 XL شناخته شود، از نمایشگری با نسبت تصویر بزرگ‌تر و تقریبا بدون حاشیه استفاده خواهد کرد، اما نسخه استاندارد و پایه شباهت بیش‌تری به نسل‌ فعلی این خانواده دارد.

تنها چند روز از انتشار تصاویر واقعی گوگل پیکسل 2 می‌گذرد و حالا چند تصویر جدید از نسخه واقعی این پرچم‌دار توسط وب‌سایت GSMArena منتشر شده است. در تصاویر جدید بر روی بدنه اسمارت‌فون برچسب‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این نسخه یک نمونه اولیه و در حال توسعه است. به‌هرحال این دو تصویر به‌خوبی شمایل پرچم‌دار آتی گوگل را به نمایش می‌گذارد.

گوگل پیکسل 2

منتشر کننده این تصاویر مدعی شده که گوگل پیکسل 2 نسبت به نسخه اولیه جای‌گیری بهتری در دست دارد، هرچند دلیل این موضوع بیان نشده است. هم‌چنین یک‌بار دیگر مشخص شده که این پرچم‌دار از جک 3.5 میلی‌متری هدفون پشتیبانی نمی‌کند. با دقت در تصاویر مشخص می‌شود که در زیر دوربین یک سنسور جهت فوکوس خودکار لیزری قرار گرفته که یکی از ویژگی‌های به ارث رسیده از گوگل پیکسل اصلی است.

هم‌چنین ممکن است این تصاویر نشان‌دهنده حضور یک رنگ جدید در خانواده پیکسل گوگل باشد زیرا پیش‌تر خبرهایی منتشر شد که حاکی از آن بود گوگل درصدد معرفی رنگ‌های بیش‌تری برای پرچم‌داران خود است. به‌نظر می‌رسد اسمارت‌فون حاضر در تصویر به‌جای آنکه هم‌چون گوگل پیکسل و پیکسل XL مشکی باشد، دارای بخش‌هایی به رنگ آبی تیره است. هرچند ممکن است این موضوع تنها به علت نورپردازی ضعیف و کیفیت کم تصاویر باشد.

پیش‌بینی می‌شود که گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL در پاییز همین سال معرفی و روانه بازار شوند. در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این هندست می‌توان به استفاده از اسنپدارگون 835 در کنار 4 گیگابایت رم اشاره داشت. هم‌چنین به‌طور معمول انتظار می‌رود این هندست به‌صورت پیش‌فرض با اندروید O عرضه شود.

نوشته تصاویر جدید منتشر شده از گوگل پیکسل 2 را ببینید اولین بار در پدیدار شد.