تصاویر و مشخصات احتمالی Moto X 2017 را از این‌جا ببینید

تصاویر و مشخصات احتمالی Moto X 2017 را از این‌جا ببینید

تصاویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به گوشی Moto X 2017 است. در ادامه همراه ما باشید تا از جزئیات این خبر آگاه شویم.

اولین چیزی که در این تصویر نظرها را به خود جلب می‌کند، دوربین دوگانه پشتی این گوشی است. سال گذشته تصاویری به بیرون درز کرد که ادعا می‌کرد مربوط به موتو ایکس 2017 است اما در ماه دسامبر بود که موتورولا (که لنوو صاحب آن است) با حضور در کنگره جهانی موبایل از یک گوشی با نام Moto G5 Plus رونمایی کرد تا هیچ ارتباطی به نسل جدید گوشی سری ایکس این شرکت نداشته باشد. با این حال به نظر می‌رسد که موتورولا هنوز هم در حال کار بر روی نسل جدید گوشی موتو ایکس خود است. البته تنها تصاویر این گوشی نیست که به بیرون درز پیدا کرده، بلکه اطلاعات مختلفی نیز منتشر شده که خبر از یک گوشی میان رده بسیار جذاب می‌دهد.

همان‌ طور که در زیر مشاهده می‌کنید موتو ایکس 2017 از بدنه‌ای تمام فلزی برخوردار است که می‌توان این موضوع را از خطوط آنتن پشتی گوشی به راحتی حدس زد. یک اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت جلویی تعبیه شده است. فلاش LED دوربین جلویی و هم‌چنین دوربین دوگانه پشتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. طراحی کلی این گوشی بسیار شبیه به موتو G5 است که می‌تواند از این بابت یک امتیاز مثبت به حساب آید.

موتو ایکس 2017 از چیپست میان رده اسنپدراگون 625 کوالکام بهره می‌برد که از آن در گوشی زیبای موتو زد پلی نیز استفاده شد. این چیپست با یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی همراه شده است. هر چند انتظار می‌رود مدلهای دیگری با حافظه‌های مختلف نیز وجود داشته باشد. به نقل از شایعات به گوش رسیده نسل جدید گوشی موتو X از یک نمایشگر 5.5 اینچی بهره می‌برد.

متاسفانه در حال حاضر به جز این‌ اطلاعات محدود هیچ اطلاعات دیگری از قبیل زمان رونمایی و یا ماژولار بودن یا نبودن این گوشی منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود این گوشی یک گام جلوتر از گوشی موتورولا موتو زد پلی باشد.

نوشته تصاویر و مشخصات احتمالی Moto X 2017 را از این‌جا ببینید اولین بار در پدیدار شد.