تصاویر و مشخصات کامل اسمارت‌فون هواوی Pocket S منتشر شد

هواوی Pocket S امروز به‌طور رسمی در بازار چین معرفی خواهد شد. شایعات نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون ورژن لایت هواوی P50 Pocket مجهز به نسخه 4G تراشه اسنپ‌دراگون 888 کوالکام محسوب می‌شود. هواوی P50 Pocket در ماه دسامبر سال گذشته معرفی شد. این در حالیست که گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 و موتورولا ریزر 22 به‌ترتیب از تراشه‌های اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 و اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 بهره گرفته و در بازار چین قابل دسترس هستند. از سوی دیگر گوشی تاشو اوپو فایند N فلیپ نیز احتمالا در ماه دسامبر سال جاری روانه بازار شده و مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام خواهد بود.

اگرچه سایر برندهای تولیدکننده اسمارت‌فون ترجیح داده‌اند تا گوشی‌های تاشو خود را با مشخصات مدل‌های پرچم‌دار روانه بازار کنند؛ اما هواوی تصمیم متفاوتی را اتخاذ نموده و اسمارت‌فون Pocket S را به‌عنوان یک دستگاه غیر پرچم‌دار عرضه خواهد کرد.

بر اساس پست منتشر شده توسط یک افشاگر چینی (به نقل از وبسایت TechGoing) هواوی Pocket S مجهز به یک پنل اولد تاشو با اندازه 6.9 اینچ و یک حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی خواهد بود. این نمایشگر از رزولوشن 2790×1188 پیکسلی و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار بوده و از عمق رنگ 10 بیتی پشتیبانی می‌کند. در ادامه تصاویر زنده از هواوی Pocket S که توسط یک افشاگر با نام WHYLAB به اشتراک گذاشته شده‌اند را ملاحظه می‌کنید.

دوربین 10.7 مگاپیکسلی روی پنل جلویی گوشی مستقر خواهد شد. همچنین پنل پشتی دستگاه از 2 ماژول دایروی‌شکل میزبانی خواهد کرد. ماژول نخست از پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED میزبانی می‌کند؛ در حالی‌که ماژول دوم دارای یک نمایشگر 1.04 اینچی با رزولوشن 340×340 پیکسلی است.

توان پردازشی هواوی Pocket S از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 778G 4G تامین شده و این مجموعه انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی دریافت می‌کند. این اسمارت‌فون با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

از جنبه امکانات امنیتی نیز شاهد به‌کارگیری اسکنر اثرانگشت در لبه جانبی بدنه گوشی خواهیم بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز این دستگاه سیستم‌عامل HarmonyOS 3 را اجرا خواهد کرد.

هواوی Pocket S در مدل‌های رنگی آبی یخی (Ice Crystal Blue)، صورتی (Cherry Pink)، سبز (Mint Green)، نقره‌ای (Frost Silver)، طلایی (Primrose Gold) و مشکی (Obsidian Black) قابل دسترس خواهد بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که هواوی P50 Pocket مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 888 و حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم است. پیکره‌بندی دوربین پشتی این اسمارت‌فون از سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، یک لنز 32 مگاپیکسلی و ماژول فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

نوشته تصاویر و مشخصات کامل اسمارت‌فون هواوی Pocket S منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.