تصاویر کیس‌های رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر شد

تا موعد رونمایی رسمی از اسمارت‌فون‌های تاشو آینده سامسونگ با اسامی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 بیش از یک ماه زمان باقی مانده است. این موضوع بدان معناست که طی روزهای آینده، روند افشای اطلاعات پیرامون این گجت‌ها سرعت بیش‌تری پیدا خواهد کرد. بنابراین افشای اطلاعات عمده و جدید در این زمینه طی روزهای آتی امری کاملا محتمل به‌نظر می‌رسد.

با این‌حال جدیدترین اطلاعات لو رفته چندان گسترده به‌نظر نمی‌رسند. این اطلاعات شامل تصاویری از کیس‌های رسمی مخصوص گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 هستند. اطلاعات مربوط به این ابزارهای جانبی توسط وبسایت MobileFun در فضای آنلاین منتشر شده است. خرده فروشی مذکور پیش‌‌تر فهرست مربوط به این کیس‌ها را تنظیم نموده و حتی دریافت پیش‌سفارش برای آنها را آغاز کرده است.

لوازم جانبی گلکسی زد فولد 4 شامل یک کاور چرمی در چندین رنگ مختلف، یک کیس همراه با خشاب مخصوص قلم S Pen، کاور دستگیره‌ای سیلیکونی و یک کاور دارای استند است. سامسونگ احتمالا محافظ نمایشگر گلکسی زد فولد 4 را نیز به فروش خواهد رساند. چنین اقدامی مفید خواهد بود؛ چرا که تعویض محافظ نمایشگر روی گوشی‌های تاشو سامسونگ اقدامی پردردسر محسوب می‌شود.

همچنین سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 احتمالا همانند مدل نسل قبلی خود از یک کیس سیلیکونی حلقه‌دار با رنگ‌آمیزی‌های متعدد بهره‌مند خواهد شد. سایر اکسسوری‌های قابل ارائه برای این اسمارت‌فون شامل کاور شفاف، کاور چرمی، کاور سیلیکونی همراه با بند و کاور باریک شفاف است. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ فروش محافظ نمایشگر برای گلکسی زد فلیپ 4 را نیز آغاز خواهد کرد یا خیر.

انتظار می‌رود که این ابزارهای جانبی شامل کیس‌ها و کاورها با برند سامسونگ از برچسب قیمتی در بازه 50 الی 150 دلاری برخوردار باشند. با این‌حال احتمالا کماکان لوازم جانبی دیگری نیز وجود دارند که هنوز معرفی نشده‌اند. غول کره‌ای پس از معرفی اسمارت‌فون‌های تاشو جدید خود طی ماه آینده از کلیه ابزارهای جانبی تدارک دیده شده برای این گجت‌ها رونمایی خواهد کرد.

نوشته تصاویر کیس‌های رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل منتشر شد.