تصویری از محافظ صفحه نمایش گوشی اکسپریا XA3 منتشر شد؛ میان‌رده کم‌حاشیه سونی!

xperia-XA3 تصویری از محافظ صفحه نمایش گوشی اکسپریا XA3 منتشر شد؛ میان‌رده کم‌حاشیه سونی!

تقریبا یک سال از عرضه گوشی‌های خانواده اکسپریا XA2 سونی گذشته و انتظار داریم طی چند ماه آینده شاهد رونمایی از نسل جدید این سری تحت عنوان اکسپریا XA3 باشیم. اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از سوی سونی درباره این خانواده منتشر نشده، اما شایعات پیرامون سری اکسپریا XA3 نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها فرایند تولید این دستگاه‌ها را آغاز کردند.

اخیرا وب‌سایت Slashleaks تصویری منتشر کرده که ادعا شده مربوط به محافظ صفحه نمایش گوشی اکسپریا XA3 است. این تصویر چیز جدید و تازه‌ای به همراه نداشته و به نوعی در تایید شایعات پیشین و رندرهای اخیر این گجت بوده است. همان‌گونه که در تصویر زیر مشخص است، به نظر می‌رسد گوشی اکسپریا XA3 تا حدودی کم‌حاشیه طراحی شده است؛ به طوری که حاشیه‌های پایینی نمایشگر تا جای ممکن کاهش یافته، اما هم‌چنان زائده ضخیمی در بالای این پنل دیده می‌شود. ضمن آن‌که طبق این تصویر، باید منتظر یک اسمارت‌فون مستطیل شکل دیگر از سوی سونی باشیم.

xperia-xa3-screen-protector تصویری از محافظ صفحه نمایش گوشی اکسپریا XA3 منتشر شد؛ میان‌رده کم‌حاشیه سونی!

دو ماه پیش نیز رندری از این دستگاه منتشر شده بود که ارکان پنل جلویی آن منطبق با این تصویر هستند. در آن رندر که توسط منبع دیگری با نام CAD منتشر شده بود، دیوایسی را دیدیم که از حاشیه پایینی صفحه نمایش آن به مقدار زیادی کاسته شده بود و تنها در حدی ضخیم بود که سونی می‌توانست نام خود را بر روی آن حک کند. مطابق دیگر اخباری که در روزهای گذشته منتشر شده، ظاهرا گوشی اکسپریا XA3 با شماره مدل I4113 موفق به دریافت تاییدیه‌های لازم در کشور روسیه شده است. هم‌چنین دیگر عضو این خانواده یعنی اکسپریا XA3 اولترا نیز تاییدیه‌های مربوطه را دریافت کرده است. انتظار داریم این میان‌رده سونی مجهز به دوربین دوگانه و پنل نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 باشد.

نوشته تصویری از محافظ صفحه نمایش گوشی اکسپریا XA3 منتشر شد؛ میان‌رده کم‌حاشیه سونی! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.