تصویر ثبت شده توسط دوربین ریلمی ۱۰ پیش از عرضه رسمی آن منتشر شد

مدهاو شیت؛ معاون ارشد کمپانی ریلمی طی مصاحبه‌ای با وبسایت GSMArena اعلام کرد که اسمارت‌فون ریلمی 10 در روز 9 نوامبر (18 آبان ماه) معرفی شده و مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود.

امروز ریلمی یکی از تصاویر ثبت شده با دوربین 50 مگاپیکسلی این گوشی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. کمپانی چینی از این دوربین تحت عنوان “50MP Color AI Camera” یاد می‌کند.

ریلمی در رابطه با ویژگی‌های این دوربین 50 مگاپیکسلی به هیچ‌گونه جزئیات خاصی اشاره نکرده است؛ اما مدهاو شیت پیش‌تر تائید کرد که ریلمی 10 مجهز به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. بعلاوه وی مدعی شد که این اسمارت‌فون انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی تامین خواهد کرد. با این‌حال برخی ویژگی‌های دیگر ریلمی 10 پیش‌تر از طریق انتشار چندین پست در توییتر مورد تائید قرار گرفته است.

بر این اساس ریلمی 10 مجهز به تراشه هلیو G99 ساخت شرکت مدیاتک، 8 گیگابایت رم به‌همراه 8 گیگابایت رم مجازی، نمایشگر سوپر آمولد 90 هرتزی و اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه خواهد بود. ضخامت بدنه این اسمارت‌فون برابر با 7.95 میلی‌متر و وزن آن معادل 178 گرم خواهد بود.

رندرهای لو رفته از ریلمی 10 نشان می‌دهند که این مدل با حداقل 3 گزینه رنگی روانه بازار خواهد شد. ریلمی عرضه این گوشی با 2 مدل رنگی سفید (Clash White) و مشکی (Rush Black) را مورد تائید قرار داده است.

تصاویر ریلمی 10 در مدل‌های رنگی سفید (Clash White) و مشکی (Rush Black) 

نوشته تصویر ثبت شده توسط دوربین ریلمی 10 پیش از عرضه رسمی آن منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.