تصویر منتشر شده از آلکاتل Idol 5S را در کنار Idol 4 ببینید

تصویر منتشر شده از آلکاتل Idol 5S را در کنار Idol 4 ببینید

به تازگی تصویری در فضای اینترنت منتشر شده است که اسمارت‌فون معرفی نشده آلکاتل Idol 5S را در کنار Idol 4 نشان می‌دهد. در این تصویر اسمارت‌فون آتی آلکاتل را که در سمت چپ قرار گرفته است در کنار Idol 4 مشاهده می‌کنیم، به نظر می‌رسد این دو نسل شباهت زیادی به یکدیگر دارند، هرچند تفاوت‌هایی جزیی را هم مشاهده می‌کنیم.

همان‌طور که در تصویر مشخص است اولین تفاوت در طراحی اسپیکرهای بخش جلویی خودنمایی می‌کند، در بالا و پایین نمایشگر می‌توانیم دو اسپیکر را مشاهده کنیم که برخلاف نسل پیشین تعداد سوراخ‌ها کاهش یافته و اندازه آن‌ها بزرگ‌تر شده است. این موضوع تقریبا تمام چیزی بود که با مقایسه پنل جلویی می‌توان آن را مشاهده کرد البته اگر کمی دقیق‌تر به تصاویر نگاه کنیم در می‌یابیم که خطوط آنتن از بخش بالایی اسمارت‌فون به کناره‌ها منتقل شده است. البته آلکاتل Idol 5S می‌تواند تفاوت‌های بیش‌تری را به نسبت نسل پیشین در بخش پشتی داشته باشد اما تصویر منتشر شده تنها پنل جلویی را به نمایش میگذارد.

در بخش سخت‌افزار با توجه به نشت چندباره اطلاعات توسط بنچمارک‌های مختلف، از جمله GFXBench و Geekbench می‌دانیم این اسمارت‌فون از پردازنده مدیاتک Helio P20 استفاده خواهد کرد که هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری 1.69 گیگاهرتز خواهد داشت. از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی اشاره کرد. اگرچه اندازه نمایشگر در شایعات عنوان نشده است با این حال اگر این تصویر واقعی باشد می‌توان گفت که اندازه نمایشگر و وضوح آن به نسبت نمایشگر 5.2 اینچی موجود در Idol 4 تغییری نخواهد داشت. تاکنون مشخص نشده است که رونمایی از این اسمارت‌فون در چه تاریخی انجام خواهد گرفت، اما سال گذشته دو مدل Idol 4 و Idol 4s در ماه‌های ژوئن و ژوئیه معرفی شدند، بنابراین می‌توان انتظار داشت در همان بازه زمانی شاهد معرفی نسل جدید خانواده Idol باشیم.

نوشته تصویر منتشر شده از آلکاتل Idol 5S را در کنار Idol 4 ببینید اولین بار در پدیدار شد.