موتورولا موتو C و موتو C پلاس، تاییدیه رگولاتوری روسیه را دریافت کردند

موتورولا موتو C و موتو C پلاس، تاییدیه رگولاتوری روسیه را دریافت کردند

دو اسمارت‌فون معرفی نشده موتورولا موتو C و موتو C پلاس به تازگی در دیتابیس سازمان EAC روسیه رویت شده‌اند. این سازمان وظیفه‌ای مشابه با FCC و TENAA را در کشور روسیه برعهده دارد و دریافت گواهی تاییدیه از این سازمان نشان دهنده نزدیک بودن به زمان معرفی و عرضه رسمی این دو هندست است. موتو C و موتو C پلاس در این لیست با شماره‌ مدل‌های XT1750 و XT1754 حضور یافته‌اند.

موتورولا با معرفی خانواده موتو E و موتو G نشان داد که قصد دارد به صورت جدی‌تر در بخش اسمارت‌فون‌های اقتصادی وارد شود. خبرها و شایعات نشان می‌دهند که این کمپانی قصد دارد با معرفی محصولات خانواده C به بخش اسمارت‌فون‌های پایین رده و بسیار ارزان قیمت نیز وارد شود. گفته می‌شود محصولات خانواده C برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که اولین بار است اسمارت‌فون را تجربه می‌کنند، البته مشخصات این اسمارت‌فون نیز به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد.

با توجه به گزارش‌های اخیر، نسخه پایه موتو C به نمایشگری با وضوح 854 در 480 پیکسل مجهز خواهد بود. موتو C پلاس نیز از یک نمایشگر 5 یا 5.2 اینچی استفاده می‌کند که وضوح آن به 1280 در 720 پیکسل می‌رسد. در بخش چیپست نیز خبرها حاکی از استفاده از چند نوع مختلف است؛ موتو C در دو نسخه 3G و 4G روانه بازار خواهد شد که نسخه اول به یک چیپست 32 بیتی با 4 هسته 1.3 گیگاهرتزی مجهز خواهد بود و نسخه 4G از یک نمونه 64 بیتی با چهار هسته پردازشی 1.1 گیگاهرتزی استفاده می‌کند. قدرتمندترین نسخه این خانواده موتو C پلاس نیز از یک چیپست 64 بیتی با چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی استفاده می‌کند.

موتو C نسخه پایه به یک گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود، دو نسخه قدرتمندتر از 1 یا 2 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کنند و به 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند بود، البته در تمام نسخه‌ها ارتقا حافظه داخلی به وسیله کارت حافظه امکان پذیر است.

در بخش تصویربرداری موتو C می‌توانیم سنسور اصلی 5 مگاپیکسلی و سلفی 2 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. گفته می‌شود نسخه 3G موتو C از فوکوس ثابت استفاده می‌کند اما در نسخه 4G فوکوس اتوماتیک وجود خواهد داشت. هم‌چنین موتو C پلاس از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

نوشته موتورولا موتو C و موتو C پلاس، تاییدیه رگولاتوری روسیه را دریافت کردند اولین بار در پدیدار شد.