تمام گوشی های نوکیا ۶ تنها در مدت یک دقیقه به فروش رفت

تمام گوشی های نوکیا 6 تنها در مدت یک دقیقه به فروش رفت
نوکیا رسما به صحنه رقابت در بازار گوشی های هوشمند بازگشت. امروز اولین فروش فلش سیل این گوشی انجام شد و تمام گوشی های نوکیا ۶ تنها در یک دقیقه به فروش رفتند. این گوشی به طور انحصاری توسط JD.com و با قیمت ۲۴۷ دلار به فروش می رسد.

برای خرید گوشی نوکیا ۶ چیزی بیش از ۱ میلیون نفر ثبت نام کرده بودند. تغداد دقیق دستگاه های فروخته شده، اعلام نشده است؛ اما تمامی این گوشی ها تنها در یک دقیقه به فروش رفتند.

مشخصات نوکیا ۶

این دستگاه دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ با سرعت پردازش ۱.۴ گیگاهرتز در دل آن قرار گرفته و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۵ کارهای گرافیکی را هندل می کند.

۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می دهد. در پنل پشتی یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته و برای گرفتن عکس های سلفی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پنل جلویی خودنمایی می کند. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه را تامین کرده و مدیریت نرم افزاری آن بر عهده اندروید ۷.۰ نوقا است.

ما همچنین انتظار داریم که نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 از گوشی پرچمدار خود که به اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد بود، رونمایی کند. بر اساس شایعات متعدد، این دستگاه، نوکیا پی ۱ نامگذاری شده است.

گوشی هوشمندی که گفته می شود دارای ۶ گیگابایت رم بوده و حافظه داخلی آن تا ۲۵۶ گیگابایت گسترش خواهد یافت. این اسمارت فون با نمایشگری ۵.۳ اینچی خودنمایی کرده و پوششی از گوریلا گلس ۵ از آن محافظت می کند.

قیمت نوکیا پی ۱ به احتمال زیاد در نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، چیزی در حدود ۸۰۰ دلار خواهد بود و نسخه سطح بالاتر آن که به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است، احتمالا با برچسب قیمتی ۹۵۰ دلار معامله خواهد شد.

.

منبع: phonearena

نوشته تمام گوشی های نوکیا ۶ تنها در مدت یک دقیقه به فروش رفت اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.