تولید گوشی بلک بری کلاسیک متوقف می شود

از حالا به بعد، گوشی بلک بری کلاسیک این کمپانی تولید نخواهد شد.

از حالا به بعد، گوشی بلک بری کلاسیک این کمپانی تولید نخواهد شد.

هفته ی گذشته در فضای اینترنت خواندیم که یکی از سناتورهای آمریکایی دستگاه بلک بری با سیستم عامل مخصوص این کمپانی را کنار گذاشته است. در ادامه ی این خبر، رالف پینی، مدیر اجرایی بلک بری از طریق یک بلاگ پست تایید کرد که این کمپانی تولید گوشی بلک بری کلاسیک را متوقف می کند. او در توضیح این خبر نوشت: “سخت ترین قسمت کنار گذاشتن این دستگاه، پذیرفتن این است که تغییر، راه را برای تجربه های جدید و بهتر باز می کند.”

این پست احساسی با تون نوستالژیک با یک اشاره ی امیدوار کننده خاتمه یافت: “ما به منظور ادامه ی روند نوآوری و پیشرفت نمونه کارهایمان، خط تولید گوشی های هوشمندمان را با دستگاه های هنری تر آپدیت می کنیم. ما برای این تغییر آماده ایم تا بتوانیم نمونه های بهتری را به مشتریانمان ارائه دهیم. امنیت در میراث ما تثبیت شده و شجره نامه ی ما، تولید کارامد ترین گوشی های هوشمند را نشان می دهد.”

در حال حاضر، شایعاتی درباره ی گوشی های هوشمند آینده ی بلک بری با نام های نئون، آرگون و عطارد به گوش می رسد؛ گفته می شود این سه گوشی در سه مدل پایین رده، رده متوسط و رده بالا با کیبورد فیزیکی تولید خواهد شد.

رالف پینی معتقد است که علیرغم توقف تولید بلک بری کلاسیک ، این گوشی هنوز هم باید حفظ شود؛ به همین منظور او وعده داد که کمپانی بلک بری به پشتیبانی فعال از بلک بری ۱۰ با آپدیت های نرم افزاری ادامه خواهد داد و حتی برای دریافت نسخه ی بلک بری ۱۰.۳.۳ در ماه آینده و سال های بعد آماده خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تولید گوشی بلک بری کلاسیک متوقف می شود اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.