ثبت نام برای خرید وان پلاس ۵ تنها در ۲ روز از مرز ۳۰۰ هزار نفر عبور کرد!

ثبت نام برای خرید وان پلاس 5 تنها در 2 روز از مرز 300 هزار نفر عبور کرد!

این روزها اخبار و شایعات مربوط به وان پلاس ۵، جدیدترین پرچمدار کمپانی جویای نام وان پلاس سرتیتر اخبار تکنولوژی دنیا شده و با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی این گوشی یعنی ۳۰ خرداد، این اخبار نیز به اوج حرارت خود رسیده اند.

امروز خبر رسیده در حالی که تنها ۵ روز به معرفی رسمی این گوشی باقی مانده است، گفته می شود بیش از ۳۰۰ هزار نفر تنها در ۲ روز برای پیش خرید این گوشی از طریق وب سایت JD.com ثبت نام کرده اند.

گفته می شود این رقم تنها مربوط به وب سایت چینی این خرده فروشی است و اگر این گونه درنظر بگیریم که اکثر افرادی که قصد خرید این گوشی را دارند از طریق وب سایت رسمی وان پلاس اقدام به ثبت نام کرده اند، تعداد علاقه مندانی که برای خرید این گوشی ثبت نام کرده اند، بسیار بیشتر از این تعداد است.

این کمپانی برخی از اطلاعات مربوط به این گوشی را ذره ذره در اختیار علاقه مندان قرار داده و به تازگی نیز گفتیم که تصویری از پشت این گوشی منتشر شده است.

همان طور که می دانید، تا این لحظه تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین دوگانه توسط این کمپانی چینی تایید شده اند.

شایان ذکر است که یک رویداد معرفی در تاریخ ۳۱ خرداد (۲۱ ژوئن) در چین و فردای آن روز نیز، یک رویداد دیگر در هند به معرفی رسمی این گوشی در بازارهای مختلف اختصاص داده شده است.

.

منبع: gsmarena

مطلب ثبت نام برای خرید وان پلاس ۵ تنها در ۲ روز از مرز ۳۰۰ هزار نفر عبور کرد! برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.