ثبت نام پیش خرید ۵ میلیون هواوی آنر ۸ در عرض ۴ روز

بیش از 5 میلیون واحد از گوشی هواوی آنر 8 در کمتر از 4 روز پیش خرید شده است.

بیش از ۵ میلیون واحد از گوشی هواوی آنر ۸ در کمتر از ۴ روز پیش خرید شده است.

تنها چند روز از خبر معرفی گوشی هواوی آنر ۸ می گذرد و در حال حاضر که تنها ۴ روز از مراسم معرفی این دستگاه می گذرد، ۵ میلیون ثبت نام برای پیش خرید این دستگاه به ثبت رسیده است. لازم به ذکر است که در این مرحله، هیچ انتقال پولی صورت نمی گیرد و تنها تمایل مشتریان به این برند مشخص می شود. هواوی آنر ۸ در ۱۹ جولای عرضه خواهد شد و علاقه مندان می توانند تا یک روز قبل از این تاریخ، نسبت به ثبت نام برای پیش خرید این دستگاه اقدام کنند.

گوشی هواوی آنر ۸ از نمایشگر ۵.۲ اینچی و خمیده ی ۲.۵D بهره می برد. این نمایشگر از کیفیت رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ برخوردار شده است. گوشی هواوی آنر ۸ به تراشه ی Kirin 950 همراه با پردازنده ی هشت هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Mali-T880 MP 4 مجهز شده است. یک دوبین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت دستگاه قرار گرفته و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی وظیفه ی عکاسی سلفی و ویدیو چت را به عهده دارد. اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه تعبیه شده و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، همیشه آن را روشن نگه می دارد. این دستگاه توانایی پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع را نیز دارد. سیستم عامل پیش فرض هواوی انر ۸ ، اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود.

گوشی هواوی آنر ۸ در سه نسخه عرضه خواهد شد؛ مدل رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می رسد. مدل رم ۴ گیگابایتی و حافظه ی ۳۲ گیگابایتی که با قیمت ۳۴۳ دلار عرضه می شود و نسخه ی رم ۴ گیگابایتی آن که با حافظه ی ۶۴ گیگابایتی همراه بوده و قیمت ۳۷۴ دلار برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه در گزینه های رنگی سفید مرواریدی، طلایی، مشکی، صورتی و آبی در دسترس خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته ثبت نام پیش خرید ۵ میلیون هواوی آنر ۸ در عرض ۴ روز اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.