جانشین هواوی آنر ۸ با ۶ گیگابایت رم و دوربین دوگانه به زودی معرفی خواهد شد

جانشین هواوی آنر 8 با 6 گیگابایت رم و دوربین دوگانه به زودی معرفی خواهد شد
هواوی آنر ۸ یکی از بهترین تولیدات هواوی در سال ۲۰۱۶ بود که با دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی معرفی شد. گویا اکنون نوبت به جانشین این گوشی رسیده تا خودی نشان دهد.

به تازگی دستگاهی با شماره مدل DUK-TL30 توانست تاییدیه تنا را به دست آورد. بر اساس لیست منتشر شده از اسناد این سازمان، به نظر می رسد که دستگاه جدید، جانشین گوشی هواوی آنر ۸ و یا حداقل نسخه ارتقا یافته ای از این مدل باشد.

گوشی جدید هواوی در دل خود یگک پردازنده هشت هسته ای خواهد داشت؛ اما هنوز نام آن مشخص نشده است. این احتمال وجود دارد که این پردازنده، هواوی کرین ۹۶۰ باشد، همان پردازنده مرکزی که در هواوی میت ۹ انجام وظیفه می کند.

این پردازنده با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی شده و تصویر منتشر شده از آن در تنا نشان می دهد که با دوربین دوگانه در پنل پشتی همراه خواهد بود. دوربین دوگانه دای که از دو سنسور ۱۲۳ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

برعکس گوشی هواوی آنر ۸ که دارای یک نمایشگر فول اچ دی ۵.۲ اینچی است، DUK-TL30 به یک نمایشگر کواد اچ دی (رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) ۵.۷ اینچی مجهز بوده و البته سنسور اثر انگشت نیز در پنل پشتی باقی مانده است.

انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می شود و از دو سیم کارت پشتیبانی خواهد کرد (البته این ویژگی است که در نسخه های بین المللی این گوشی دیده خواهد شد)

گوشی جدید هواوی با سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا از جعبه خارج خواهد شد و با اینکه نسخه طلایی رنگ آن در تنا به چشم می خورد؛ اما به احتمال زیاد و به مانند هواوی آنر ۸ در رنگ های مختلفی در دسترس خواهد بود.

.

منبع: phonearena

نوشته جانشین هواوی آنر ۸ با ۶ گیگابایت رم و دوربین دوگانه به زودی معرفی خواهد شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.