جدیدترین قابلیت استوری اینستاگرام تبلیغات است

استوری اینستاگرام
جدیدترین قابلیت استوری اینستاگرام تبلیغات است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

تابستان گذشته اینستاگرام در حرکتی نامتعارف با معرفی قابلیت استوری خود به نوعی از اسنپ چت کپی برداری کرد، استوری اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد تا عکس ها و فیلم های خود را در مدتی کوتاه با دوستان خود به اشتراک بگذارند. از زمان ارائه آن، اینستاگرام راه های جدید برای ارتقا و جذاب تر کردن قابلیت استوری خود انجام داده است، مانند زمانی که جریان پخش زنده را به آن اضافه کرد” اما زمان آن است که این شبکه اجتماعی یکی دیگر از قابلیت های اسنپ چت را ارائه دهد. اخیرا اینستاگرام اعلام کرد که تبلیغات به استوری اضافه می شود، زیرا دلیل وجود قابلیتی که روزانه بیش از ۱۵۰ میلیون نفر از آن استفاده می کنند و از آن کسب درآمد نشود، چه خواهد بود؟

همانطور که The Telegraph توضیح داده است، پیاده سازی  تبلیغات از آنچه که هست بدتر نمی شود. عکس ها پس از ۵ ثانیه و فیلم ها ۱۵ ثانیه قابل رد شدن خواهند بود، مشخصا محتوای آن دارای برچسب اسپانسر و حامی خواهد بود، دقیقا مثل تبلیغاتی که در زندگی روزمره مشاهده می کنید. همچنین آنها در میان استوری ها ظاهر خواهند شد، بنابراین توقع نداشته باشید که استوری ۲۰ ثانیه ای دوستتان را پشت سر هم ببینید.

اینستاگرام تا کنون با بیش از ۳۰ برند از جمله AIRbnb , Nike و Netflix برای شرکت در اجرای اولیه توافق کرده است که به صورت جهانی در هفته های آتی ارائه خواهد شد. در همان زمان، حساب های کاری برای اولین بار آماده ارائه آمار تعاملات به کاربران خواهند بود. این قابلیت سوپرایزی به همراه نخواهد داشت، تنها یکی دیگر از مثال هایی بود که نشان می داد چگونه مرز بین تبلیغات و شبکه های اجتماعی بیش از پیش محو می شوند.

تبلیغات منطقه ای است که مارک زاکربرگ آن را به خوبی می شناسد، یک گزارش جدید نشان می دهد که فیسبوک، کمپانی که مالک اینستاگرام نیز است، برنامه ای برای ارائه خدمات تبلیغاتی دیگر نیز دارد. با توجه به منابع Recode، به زودی فیسبوک آزمایش ها برروی تبلیغات میانه روی برخی فیلم ها را آغاز می کند، به تقلید از یکی از آزار دهنده ترین روش های پول سازی که یوتیوب برروی فیلم های خود اجرا می کند.

.

منبع: engadget

نوشته جدیدترین قابلیت استوری اینستاگرام تبلیغات است اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.