جذابیت چند برابری رولز رویس داون با طراحی برند لاکچری منصوری! + تصویر

برند منصوری (Mansory) شرکت خودروسازی آلمانی-سوئیسی است که در آلمان مستقر شده است. در طی این سال‌ها این شرکت در حوزه تیونینگ و سفارشی‌سازی خودرو فعالیت کرده است.

کوروش منصوری که یک مهاجر ایرانی است در سال ۱۹۸۹ این شرکت را تأسیس شد. او فیبر کربن را در اختیار دارد و با داشتن سالن رنگ مدرن، قادر است مدل‌های رولز رویس فانتوم را برای کمپانی رولز-رویس رنگ کرده و تحویل دهد.

شرکت منصوری بخاطر ارتقای کاتالوگ تیونر مشهور است و خودروی رولزرویس داون که قرار است در این خبر به آن بپردازیم نیز به برخی از این ویژگی‌ها مجهز شده است.

گرچه بیشتر دارندگان خودروهای رولز رویس سلیقه خوبی دارند، خریداران جوان‌تر نیز دوست دارند با خودروهای خود بیشتر مطرح شوند.

نمای جلویی این خودرو ظاهر تهاجمی داشته و همچنین دارای سپر دوباره طراحی‌ شده، اسپلیتر و ورودی‌های هوا و همچنین تعداد زیادی قطعات فیبر کربنی است.

در نمای جانبی خودرو نیز می‌توان قطعات فیبر کربنی جدید را در پانل‌ یک چهارم جلویی مشاهده کرد. چرخ‌های مشکی به خاطر درپوش‌های نارنجی رنگ که در مرکز قرار گرفته‌اند، کمی جسورانه‌تر دیده می‌شوند.

ولی این تغییرات هنوز یک چیزی کم دارد! شرکت از یک اسپویلر کوچک روی درب عقب استفاده کرده و دیفیوزر اصلاح شده و سپر جدید را نیز با خودرو ارائه می‌دهد.

فضای داخلی خودرو با چرم نارنجی روشن پوشیده شده است. کمربندهای ایمنی خودرو نیز به رنگ نارنجی بوده و نوشته منصوری روی آنها حک شده است. البته باید اشاره کرد که نشانه‌هایی از رنگ مشکی براق نیز در کابین وجود دارد که یکی از آنها قطعات برند منصوری موجود در این خودرو است.

نوشته جذابیت چند برابری رولز رویس داون با طراحی برند لاکچری منصوری! + تصویر اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.