خرید جدید اوراکل در حوزه پلتفرم‌های بازاریابی

همکاران سیستم- اوراکل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد شرکت Grapeshot را خریداری کرده است که پلتفرم این شرکت توسط مراکز بازاریابی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنوز جزییات مالی مربوط به این خرید مشخص نشده است.
پلتفرم اصلی Grapeshot در اصل یک سیستم اطلاعاتی متنی است که برای توسعه دسترسی به مخاطبان از طریق هدف‌گیری واقعی و دقیق در متن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان مثال در اخبار فوری و موضوعات تجاری این پلتفرم به خوبی عمل می‌کند.
 
 
این پلتفرم همچنین در زمینه حوزه جدیدی به نام ایمنی برند توسعه یافته است و به بازاریابان کمک می‌کند از درج آگهی‌های تبلیغاتی که می‌تواند محتوای آنلاین یک برند را تخریب کند، خودداری کنند.
اوراکل اعلام کرد شرکت Grapeshot هم اکنون با حدود ۵۰۰۰ مرکز بازاریابی در سراسر جهان کار می‌کند و در مجموع بیش از ۳۸ میلیارد آگهی تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده را تحت پوشش قرار داده است. این کمپانی همچنین ادعا کرده است که میزان رشد مالی آن در طول سال ۱۰۰ درصد است.
اوراکل در ظر دارد از فنوری Grapeshot برای تکمیل واحد توسعه ارتباط با مشتری Oracle Data Cloud خود استفاده کند و همچنین قابلیت‌های بیشتری به حوزه «مخاطبان و اندازه‌گیری فعالیت آنها» اضافه کند تا مراکز بازاریابی از این طریق بتوانند ابزارهای بیشتری در اختیار داشته باشند.
 
منبع: zdnet