درز تصاویر تبلیغاتی هواوی میت ۱۰، جزییاتی را درخصوص این گوشی فاش کرد

به‌تازگی تصاویری تبلیغاتی منتسب به پرچمداران جدید کمپانی هواوی موسوم به میت 10 و میت 10 پرو در فضای وب منتشر شده که اطلاعاتی را در خصوص این دو اسمارت‌فون فاش می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر نیز در خبرها آمده بود، این دو گوشی از پردازنده جدید کایرین 970 و قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این تراشه بهره خواهند برد.

هوش مصنوعی به‌کار رفته در این پردازنده، ارتقای عملکرد دوربین گوشی را به دنبال خواهد داشت، به‌طوری‌که قادر است 14 صحنه را شناسایی کند و به‌صورت خودکار، تنظیمات مربوط به دوربین را انجام دهد.

همچنین، هوش مصنوعی در دل دستیار دیجیتالی این گوشی نیز قرار خواهد گرفت و از طریق دوربین، همه چیز را زیر نظر خواهد داشت. این دستیار دیجیتالی قادر خواهد بود تا به‌صورت آفلاین، متونی را که از طریق دوربین گرفته می‌شود، ترجمه کند. تمامی‌ این موارد با کمک واحد پردازشی عصبی (NPU) این چیپست انجام خواهند شد.

درخصوص دوربین لایکا (Leica) این گوشی نیز باید گفت که از دو لنز SUMMLUX-H در سیستم دوربین این دستگاه استفاده شده که هر دو لنز به گشودگی دیافراگم f/1.6 مجهز شده‌اند. این دوربین دوگانه، از طراحی جدیدی برخوردار است و به جای آرایشی افقی در قسمت بالایی گوشی، به‌صورت عمودی و تقریبا در وسط بدنه پشتی جای خواهند گرفت.

گفتنی است این دوربین در یک نوار با رنگی متفاوت نسبت به رنگ بدنه دستگاه، تعبیه خواهد شد که برای اولین بار در گوشی‌های سری میت مشاهده می‌شود. البته از این طراحی، پیش‌تر در برخی گوشی‌ها از قبیل گلکسی J3 Emerge استفاده شده بود. همچنین، هواوی میت 10 از گواهینامه IP67 برخوردار خواهد بود که مقاومت بدنه دستگاه را در برابر نفوذ آب و گردوخاک تضمین می‌کند.

این گوشی از سرعت دانلود تا 1.2 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد و یک باتری 4000 میلی‌آمپری نیز، انرژی لازم را به رگ‌های این اسمارت‌فون تزریق خواهد کرد. گفتنی است اکنون این باتری توسط هوش مصنوعی مدیریت می‌شود و قابلیت شارژ سریع را نیز باید به آن اضافه کرد.

نوشته درز تصاویر تبلیغاتی هواوی میت ۱۰، جزییاتی را درخصوص این گوشی فاش کرد اولین بار در پدیدار شد.