تصاویر جدید هواوی میت ۱۰ پرو از حذف سنسور اثرانگشت این دستگاه خبر می دهد!

تصاویر جدید هواوی میت 10 پرو از حذف سنسور اثرانگشت این دستگاه خبر می دهد!کمپانی هواوی قصد دارد ۲۴ مهر ماه (۱۶ اکتبر) پرچمداران سری میت را معرفی کند؛ گفته می شود در این تاریخ از گوشی های هواوی میت ۱۰ و هواوی میت ۱۰ پرو رونمایی خواهد شد.

این کمپانی به تازگی از گوشی هواوی میت ۱۰ لایت با نام مایمانگ در چین رونمایی کرد. اما نسخه های رده بالاتر میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو تا دو هفته آینده رونمایی می شوند. خوشبختانه اطلاعات زیادی درباره این دو پرچمدار منتشر شده است. هر سه گوشی جدید هواوی میت با نمایشگرهایی در اندازه های متفاوت همراه خواهند شد؛ اما نسبت ابعاد تمامی آنها ۱۸:۹ است. همچنین می دانیم که گوشی هواوی میت ۱۰ لایت از یک سنسور اثرانگشت در پنل پشتی برخوردار شده است؛ گفته می شود این ویژگی در هواوی میت ۱۰ پرو وجود نخواهد داشت.

تصویری که در بالا مشاهده می کنید، نمایی از هر دو پنل هواوی میت ۱۰ پرو را نشان می دهد؛ همانطور که مشاهده می کنید، سنسور اثرانگشت در این موبایل تعبیه نشده است. البته این بدان معنا نیست که هواوی از ارائه این قابلیت صرف نظر کرده، بلکه احتمالا آن را در جایگاه دیگری قرار داده است.

با فرض اینکه این تصاویر حقیقی هستند، می توان احتمال مجهز بودن هواوی میت ۱۰ پرو به قابلیت تشخیص چهره را مطرح کرد؛ قابلیت های مشابه قبلا در گوشی های گلکسی نوت ۸ سامسونگ و آیفون ایکس اپل تعبیه شده است. همچنین این احتمال وجود دارد که اسکنر اثرانگشت زیر لایه نمایشگر قرار گرفته باشد و یا حتی در یکی از دکمه ها در لبه دستگاه.

به زودی اطلاعات بیشتری درباره پرچمدار هواوی منتشر خواهد شد، با ما همراه باشید.

.

منبع: phonearena

مطلب تصاویر جدید هواوی میت ۱۰ پرو از حذف سنسور اثرانگشت این دستگاه خبر می دهد! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.