درز تصویری از آیفون ۸ اپل با نمایشگر OLED

درز تصویری از آیفون 8 اپل با نمایشگر OLED

شرکت اپل قصد داشته بزودی نسل جدید آیفون را در سه مدل معرفی کند. گوشی های هوشمندی که در میان آن پرچمداری به نام آیفون ۸ قرار داشته و به عنوان نسخه منحصربفرد از آیفون بزودی معرفی خواهد شد.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آیفون ۸ منتشر شد و این موضوع شامل آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس نیز می شود، بنابراین انتظار داریم بیشتر گزارش های منتشر شده به حقیقتی درباره محصولات مورد بحث اشاره کرده باشند.

گوشی هوشمند آیفون ۸ با نمایشگر OLED همراه بوده و پشتیبانی از تاچ آیدی دیگر ویژگی این پرچمدار اپل است. پوشش شیشه ۲.۵ بعدی با فناوری ۳D Touch آیفون ۸ را به اسمارتفونی کارآمد تبدیل خواهد کرد. تصویر اسلاید مربوط به رویدادی در شنژن چین بوده و احتمال می رود حقیقی باشد. طراحی آیفون ۸ تاکنونی شبیه به گلکسی اس ۸ بوده و برخی اطلاعات آن در تصویر اسلاید آشکار است.

اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن اشاره کرد و باید منتظر ماند تا کمپانی کوپرتینویی در سپتامبر سال جاری اطلاعات بیشتری مربوط به این پرچمدار را آشکار سازد. آیفون ۸ در ماه اکتبر یا نوامبر روانه بازار جهانی خواهد شد و ممکن است نسخه نهایی آن بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

.

منبع: gsmarena

مطلب درز تصویری از آیفون ۸ اپل با نمایشگر OLED برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.