در جشنواره پاییزی چارخونه پلاس، فیلم تماشا کنید و جایزه ببرید!

چارخونه، بازار سرگرمی و محتوای دیجیتال ایرانی است که انواع بازی، برنامه، فیلم و سریال را در بستری زیبا و ایمن، به کاربران ارائه می‌کند. شما در چارخونه می‌توانید فیلم‌های دوبله فارسی، فیلم سینمایی خارجی، دوبله فارسی و انیمیشن دوبله فارسی را ببینید. مثلا همین حالا سریال‌های پرطرفداری مثل سریال بازی مرکب/ اسکویید گیم یا فیلم شیرشاه در چارخونه موجود هستند که می‌توان به‌راحتی تماشا کرد.

پاییز امسال، چارخونه، جشنواره پاییز پر جایزه چارخونه پلاس را با جوایز ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان برگزار می‌کند.

شما می‌توانید با شرکت در این جشنواره، علاوه بر سرگرم شدن و تماشای فیلم و سریال، از جوایز هیجان‌انگیز آن نیز بهره‌مند شوید! تصور کنید که به واسطه تماشا کردن فیلم‌های جذاب و دیدنی، در قرعه‌کشی‌ با جوایز نفیس شرکت داده شوید!

برای شرکت در این جشنواره، کافیست از ۱ آبان تا ۳۰ آذر، هر ماه به مدت حداقل ۴۴ ساعت، به تماشای فیلم‌های دیدنی چارخونه‌پلاس بنشینید تا شانس خود را برای دریافت جوایز ماهانه و هفتگی امتحان کنید.

جوایز ماهانه شامل قرعه‌کشی جایزه ۴۴ میلیون تومانی در هر ماه است. به علاوه هر ماه ۱۴ جایزه ۴ میلیون تومانی اهدا خواهد شد. این‌ها جوایز ماه‌های آبان و آذر چارخونه پلاس هستند.

جالب است بدانید که هر هفته، ۴ بسته اینترنت یک‌ساله ویژه ۴ نفر از شرکت‌کنندگان با بیشترین ساعت تماشا تعلق خواهد گرفت که این جایزه به مدت ۸ هفته ادامه خواهد داشت.

شما می‌توانید به صورت لحظه‌ای ۱۰۰۰ تومان اعتبار چارخونه را با دعوت هر یک از دوستان خود به چارخونه دریافت کنید.

برای افزایش شانس و دریافت یک امتیاز بیشتر در قرعه‌کشی، می‌توانید هر هفته فیلم‌هایی را که در چالش «فیلم هفته» چارخونه‌ معرفی شده‌اند؛ تماشا کنید.

هم‌چنین برای مشاهده امتیازات خود می‌توانید به بخش چالش‌ها سر بزنید و با تماشای ۴۴ ساعت فیلم در هر ماه، شانس خود را در قرعه‌کشی جوایز ماهانه افزایش دهید.

مهم‌ترین نکته این طرح مربوط به تماشای محتوا بدون نیاز به خرید اشتراک با اینترنت ایرانسل است. شما می‌توانید فیلم‌های دیدنی چارخونه‌پلاس را با ترافیک تمام‌بها از طریق اینترنت ایرانسل تماشا کنید. با خرید اشتراک چارخونه‌پلاس نیز می‌توانید با ترافیک نیم‌بها از تمام امکانات بهره‌مند شوید.

برای شرکت در جشنواره پاییز پرجایزه و پرهیجان چارخونه‌پلاس می‌توانید به  این ‌آدرسمراجعه یا #۴۴* را با تلفن همراه خود، شماره‌گیری کنید.

نوشته در جشنواره پاییزی چارخونه پلاس، فیلم تماشا کنید و جایزه ببرید! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.