دستیار بیکسبی در گوشی گلکسی اس ۸ تا پایان بهار ۲۰۱۷ راه اندازی نمی شود

دستیار بیکسبی در گوشی گلکسی اس 8 تا پایان بهار 2017 راه اندازی نمی شود

بیکسبی که دستیار دیجیتال سامسونگ در گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ به شمار می رود، در بهار امسال راه اندازی نخواهد شد.

این شرکت کره ای در روز جمعه اعلام کرد کاربران گلکسی اس ۸ می توانند در آینده ای نزدیک برای دریافت نسخه پیش نمایش دستیار بیکسبی اقدام کنند؛ اما اطلاعات بیشتری را در این رابطه منتشر نکرد.

این اشتباه بزرگی برای کمپانی سامسونگ به شمار می رود.

این شرکت در آغاز معرفی و راه اندازی گوشی گلکسی اس ۸، از دستیار بیکسبی به عنوان یک روش نوآورانه برای کنترل این گوشی هوشمند نام برد؛ اما از آن زمان تا به حال دائما برنامه راه اندازی آن را به تعویق می اندازد.

حتی بدتر از آن اینکه گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ به دکمه ی مجزا برای دسترسی ساده تر به این دستیار مجهز شده است. این دکمه در حال حاضر، هیچ عملکردی ندارد.

خبرگزاری وال استریت ژورنال در ماه می گذشته اعلام کرد که سامسونگ در فهم انگلیسی به بیکسبی دچار مشکل شده است. عملکرد آن در آزمونی که ماه مارس انجام شد نیز چندان خوشایند نبود. این دستیار نمی توانست ویدیوی در حال پخش روی گلکسی اس ۸ را به تلویزیون هوشمندی که در آن نزدیکی قرار داشت، منتقل کند و البته در درک فرمان های صوتی نیز دچار اشکال بود.

.

منبع: businessinsider

مطلب دستیار بیکسبی در گوشی گلکسی اس ۸ تا پایان بهار ۲۰۱۷ راه اندازی نمی شود برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.