دو هواپیماهای بدون سرنشین در حال ساخت یک پل محکم برای استفاده انسان

دو هواپیماهای بدون سرنشین در حال ساخت یک پل محکم برای استفاده انسان

پهباد ها مزیت های بیشتری نسبت به ماشین آلات ساخت ساز سنتی دارند. به طور خاص آنها می توانند به هر نقطه ای پرواز کنند، و به ساخت و ساز بپردازند، مکان هایی که شاید قرار گرفتن در آن برای انسان و ماشین آلات سنتی غیر ممکن باشد. اما با این حال با مسائلی نیز مواجه هستند. در این راستا پروژه ای چند رشته ای با نیازمندی به توسعه سیستم های مواد غیر استاندارد، طراحی و ساخت و ساز فرآیندهای پیشرفته دیجیتالی و استراتژی های تطبیقی برای کنترل ربات های هوایی برای تعامل با محیط و همکاری در مونتاژ سازه ها انجام شد، که انتظار می رود روشهای جدیدی در معماری و ساخت و ساز ایجاد کند. هواپیماهای بدون سرنشین این آزمایش با استفاده از قابلیت های خود، همراه با ابزار سفارشی محاسباتی، روی داربستی، که از پیش توسط محققان ساخته و اندازه گیری شده بود، به ساخت پل پیاده رو مستقل پرداختند.

وزن انسان را تحمل می کند
این دو بهپاد، پلی با طناب ساخته اند که برای حمل وزن یک انسان، به اندازه کافی محکم است، این آزمایش در فضای قابل حمل ۱۰ در ۱۰ در ۱۰متری ، انجام شد. فضای آزمایش “متشکل از یک سیستم با دقت بالای ضبط حرکت، یک شبکه ارتباطی بی سیم، و نرم افزار های سفارشی اجرای الگوریتم های پیچیده برای ارزیابی و کنترل بود.” پلی به طول ۷.۴ متر ساخته شد که همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، وزن انسان را تحمل می کند. طول طناب حدودا ۱۲۰ متر است که توسط این دو ربات هوایی با استفاده از یک قرقره موتوری منتاژ شد.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته دو هواپیماهای بدون سرنشین در حال ساخت یک پل محکم برای استفاده انسان اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.