رئیس رگولاتوری: از ساعت ۱۲ امشب گوشیهای اپل که فعال نشده باشند، رجیستر نمیشوند

رییس رگولاتوری در گفتگوی ویژهی شبکهی خبر اعلام کرد که از امشب گوشیهای اپل که در شبکه ثبت نشده باشند، رجیستر نشده و امکان فعالسازی آنها وجود نخواهد داشت.

رییس رگولاتوری در گفتگوی ویژهی شبکهی خبر اعلام کرد که از امشب گوشیهای اپل که در شبکه ثبت نشده باشند، رجیستر نشده و امکان فعالسازی آنها وجود نخواهد داشت.