ردمی از ۲ پروژکتور جدید و اقتصادی خود رسما رونمایی کرد

برند ردمی با معرفی 2 پروژکتور جدید، این کالاها را به سبد محصولات خود اضافه کرد. این دستگاه‌ها با اسامی ردمی پروژکتور و ردمی پروژکتور پرو روانه بازار خواهند شد. این 2 دستگاه از اکثر جوانب به یکدیگر شباهت دارند. این پروژکتورها قادر به نمایش تصاویری با طول قطر 40 تا 100 اینچ با رزولوشن فول اچ‌دی و حداکثر روشنایی 150 انسی لومن هستند.

پلتفرم سخت‌افزاری این پروژکتورها بر پایه تراشه Amlogic T950D4 و حافظه رم 1.5 گیگابایتی بنا شده است. همچنین از جنبه نرم‌افزاری شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 11 با اینترفیس MIUI for TV هستیم. اسپیکرهای استریو 3 واتی، پورت‌های HDMI و USB 2.0، پشتیبانی از اتصال وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 5.0 و دستیار صوتی اختصاصی Xiao AI سایر ویژگی‌های این دستگاه‌ها را تشکیل می‌دهند.

یکی از تفاوت‌های میان این 2 مدل به ظرفیت حافظه فلش در آنها مربوط می‌شود. ردمی پروژکتور پرو مجهز به حافظه فلش 16 گیگابایتی است؛ در حالی‌که مدل معمولی ردمی پروژکتور از 8 گیگابایت حافظه فلش استفاده می‌کند. بعلاوه مدل پرو دارای قابلیت فوکوس خودکار بوده و از اصلاح خودکار کیستون نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه‌ها با توجه به رنگ‌آمیزی آنها به آسانی از یکدیگر قابل تشخیص هستند: مدل معمولی از رنگ‌آمیزی سفید و مشکی استفاده می‌کند؛ در حالی‌که مدل پرو به‌همراه یک کیس کاملا مشکی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

ابعاد این پروژکتورها برابر با 129.5x117x179.4 میلی‌متر و وزن آنها معادل با 1.2 کیلوگرم است. این دستگاه‌ها دارای گواهی حفاطتی IPX5 در برابر نفوذ گردوغبار بوده و بر اساس اعلام شیائومی تا 10 سال قابل استفاده خواهند بود. نخستین مشتریان در چین با پرداخت مبلغ 140 دلار قادر به خریداری ردمی پروژکتور خواهند بود؛ در حالی‌که ردمی پروژکتور پرو با برچسب قیمتی 180 دلاری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

نوشته ردمی از 2 پروژکتور جدید و اقتصادی خود رسما رونمایی کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.