ردمی نوت ۱۲ ریسینگ ادیشن با تراشه Dimensity 1080 معرفی شد

کمپانی شیائومی ضمن برگزاری رویداد معرفی سری ردمی نوت 12 طی روز گذشته از عضو ویژه این خانواده با نام ردمی نوت 12 ریسینگ ادیشن نیز رونمایی کرد. اکنون برای نخستین بار تصاویری از این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر شده است.

پنل پشتی ردمی نوت 12 ریسینگ ادیشن از طراحی دو رنگ استفاده می‌کند. در یک قسمت، عبارت Racing به‌صورت شناور به چشم می‌خورد و در بخش تحتانی آن نیز ادواتی نظیر اسکیت‌بورد، کلاه ایمنی، کفش ورزشی، توپ بسکتبال و چندین آیتم دیگر قابل رویت است. از جنبه پیکره‌بندی نیز این اسمارت‌فون به ردمی نوت 12 پرو پلاس کاملا شباهت دارد.

این اسمارت‌فون مجهز به تراشه Dimensity 1080 ساخت شرکت مدیاتک و نمایشگر اولد 6.67 اینچی پا نرخ نوسازی 120 هرتزی است. دوربین اصلی این دستگاه از سنسور 200 مگاپیکسلی جدید سامسونگ موسوم به ISOCELL HPX استفاده می‌کند. انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تامین می‌شود. بدین‌ترتیب باتری گوشی ظرف مدت 19 دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از اعضای خانواده ردمی نوت 12 موسوم به ردمی نوت 12 دیسکاوری ادیشن از فناوری شارژ سریع 210 واتی پشتیبانی می‌کند. این اسمارت‌فون مجهز به یک باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی بوده و باتری آن ظرف مدت تنها 9 دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

نوشته ردمی نوت 12 ریسینگ ادیشن با تراشه Dimensity 1080 معرفی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.