رکورد درآمدی ۲٫۴ میلیارد دلاری شیائومی طی جشنواره روز مجردها در چین

امروز لی جون؛ بنیان‌گذار شیائومی در رابطه با دستاوردهای این شرکت ضمن برگزاری جشنواره روز 11 نوامبر (20 آبان ماه) در کشور چین جزئیاتی را ارائه کرد. به گفته وی، درآمد کلی شرکت از طریق تمامی مجاری فروش طی این جشنواره از مرز 2.4 میلیارد دلار فراتر رفته است. همچنین در رتبه‌بندی محبوب‌ترین اسمارت‌فون‌های کمپانی اسامی ردمی K50 اکستریم ادیشن، شیائومی 12S پرو، ردمی نوت 11T پرو و ردمی K50 به چشم می‌خورد.

اسمارت‌فون‌های شیائومی و ردمی توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده‌اند و از میان دستگاه‌های اندرویدی در 4 پلتفرم اصلی رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌اند. ردمی K50 اکستریم ادیشن عنوان پرفروش‌ترین مدل را به خود اختصاص داد. همچنین این گجت تنها اسمارت‌فون مجهز به 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه فلش، تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و برچسب قیمتی 400 دلاری محسوب می‌شود.

در رتبه‌بندی پرفروش‌ترین گجت‌های پلتفرم Jingdong، اسمارت‌فون‌های ردمی در رتبه هفتم از 20 مدل برتر قرار گرفتند. در این فهرست، ردمی 9A رتبه نخست را کسب کرد و ردمی نوت 11 نیز در جایگاه چهارم ایستاد. همچنین در این فهرست اسامی اسمارت‌فون‌هایی نظیر ردمی K50، ردمی K50 اکستریم ادیشن، ردمی K40S و چند مدل دیگر نیز به چشم می‌خورد. بعلاوه فروش لپ‌تاپ‌های شیائومی در مقایسه با سال گذشته 128 درصد افزایش یافت.

نوشته رکورد درآمدی 2.4 میلیارد دلاری شیائومی طی جشنواره روز مجردها در چین اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.