گلکسی F04s مدل جدید سامسونگ خواهد بود

ماه گذشته اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی F04s با شماره مدل SM-E045F/DS در پایگاه داده اتحادیه وای‌فای (Wi-Fi Alliance) رویت و برخی مشخصات کلیدی آن فاش شد. بر اساس شایعات، این اسمارت‌فون مدل ری‌برند شده گلکسی A04s به‌شمار می‌رود؛ دستگاهی که در اوایل سال 2022 روانه بازار شد.

اکنون دستگاهی با شماره مدل SM-E045F/DS در وبسایت اداره استاندارد ملی هندوستان (BIS) رویت شده است؛ پدیده‌ای که از عرضه قریب‌الوقوع این مدل در بازار هندوستان حکایت دارد. در این فهرست به مشخصات گوشی هیچ اشاره‌ای نشده است؛ اما اکنون می‌دانیم که گلکسی F04s از اتصال وای‌فای تک بانده با فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی نموده و رابط کاربری One UI 4.1 Core مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد. به منظور اطلاع از مشخصات احتمالی گلکسی F04s می‌توان ویژگی‌های اسمارت‌فون گلکسی A04s را مورد بررسی مجدد قرار داد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ گلکسی A04s مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای شکل است. این نمایشگر دارای پوشش محافظ گوریلا گلس 3 بوده و از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. اسکنر اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور نیز روی لبه جانبی بدنه گوشی تعبیه شده است.

پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 850 سامسونگ مغز متفکر گلکسی A04s محسوب می‌شود. این اسمارت‌فون مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بوده و به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی از قابلیت ارتقاء فضای ذخیره‌سازی تا سقف 1 ترابایت پشتیبانی می‌کند.

همچنین این گجت از حافظه رم مجازی با ظرفیت 4 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 15 واتی تامین می‌شود. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 هستیم.

پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی سامسونگ گلکسی A04s شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و ماژول پرتره 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی تعبیه شده روی پنل جلویی گوشی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

نوشته گلکسی F04s مدل جدید سامسونگ خواهد بود اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.