سئو سایت و طراحی سایت دو بال یک پرنده

در مقالات متعدد سعی نموده ایم برای شما لزوم طراحی یک سایت اصولی را شرح داده و به خوبی بیان نماییم که با طراحی سایت و فعالیت های مداوم روی مقوله بازاریابی دیجیتال می توانید به کسب و کارتان رونق تازه ای ببخشید.

امروزه و در عصر فناوری اطلاعات و دنیای تجارت الکترونیک اگر درنظر دارید به پیشرفتی چشم گیر در عرصه کسب و کارتان  برسید ، باید بی وقفه و با تلاش فراوان در جهت بالابردن رتبه سایت خود در گوگل فعالیت های اساسی را انجام دهید .

زیرا اگر سایتی طراحی نموده و آن سایت نتواند جوابگو مشکلات و اهداف شما باشد ، به جرات می توان گفت که پول و هزینه خود را هدر داده اید .

برای طراحی سایت باید دو نکته را در نظر داشته باشید که آیا شما  کسب و کاری نوپا هستید و یا نام و برند معروفی هستید و در حوزه کسب و کار بی وقفه کار می کنید.

چرا برای راه اندازی کسب و کار نوپا، طراحی سایت راه اول و آخر شماست؟

زیرا با طراحی سایت می توانید بدون صرف هزینه زیاد و اجاره کردن جا و مکان خاصی و خرید مایحتاج مورد نیاز به فروش بپردازید و به سود برسید.

اکنون اگر شما بتوانید روی سئو سایت خود کار کنید و سایت خود را به درجه ای برسانید ، که اگر هر شخصی برای نیاز خود در آن زمینه در اینترنت مطلبی را جستجو نماید ، صفحه یا سایت اینترنتی شما در رتبه اول ظاهر شود ، مطمئن باشید که به هدف خود رسیده اید ، ولی باز هم دست از تلاش برنداشته و با تولید محتواهای سئو شده ، مکان خود را در رتبه اول گوگل ثابت نگه دارید.

شما بدون داشتن سئو سایت عالی نمی توانید کسب و کاری پر رونق داشته باشید و بدون داشتن سایت نیز نمی توانید راهی برای معرفی خود به دیگران پیدا کنید.

این گونه است که می گوییم سئو سایت و طراحی سایت دو بال یک پرنده هستند و بدون داشتن هر کدام از آنها نمی توانید به کسب و کارتان حال و هوای تازه و رضایت بخش ببخشید.

 

پس هرچه سریع تر به دنبال طراحی سایت اصولی و کاربردی باشید و با کمک و مشورت از شرکت های طراحی سایت ، همچون همیار توسعه ، که سال هاست در این مسیر قدم نهاده و تمام تلاش خود را نموده تا در زمینه طراحی سایت وردپرس شرکت و کسب و کارها بتوانند در این عرصه فعالیت نمایند و کسب و کار و حرفه خود را به همه جهانیان معرفی و عرضه کنند.

همیار توسعه در زمینه طراحی سایت می تواند بهترین پروژه هایی که با روش و برنامه های به روز ، کار نموده را ارائه دهد تا شما عزیزان بتوانید با مطالعه و نگرشی تازه در این زمینه و با اطمینان به نمونه کارهای عالی همیار توسعه در این زمینه ، تصمیم خود را مبنی بر طراحی سایت برای کسب و کار خود بگیرید.

 

آیا طراحی سایت به تنهایی می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد؟

طراحی سایت به تنهایی، جوابگوی نیاز شما عزیزان در جهت رسیدن به فروش بالا نمی باشد و شما باید به این نکته توجه نمایید که اگر طراحی سایتی نیز توسط شما و به واسطه شرکت هایی همچون همیار توسعه صورت گرفت به تمام جنبه های بازاریابی و فروش اینترنتی آن واقف باشد و تمام آن ها را بدون هیچ کم و کاستی انجام داده و به اتمام برسانید ، در این صورت است که می توانید از نظر سئو ، رتبه سایت خود را به یکباره از عددی بالاتر از ۱۰۰۰ به رتبه های ۱ تا ۱۰ برسانید .

تصور کنید سایت شما خیلی حرفه ای طراحی شده و تمام امکانات گرافیکی و رابط های کاربری و تجربه های کاربری را رعایت کرده و اجرایی نموده باشد ولی یک درصد نتواند ، نیاز کاربران را پاسخ دهد و در جواب برخی کاربران که به دنبال خدمات و محصولات مورد نظر خود در اینترنت هستند و به دنبال مکانی برای دست یابی به آنها می باشند ، نتواند نشانه هایی هرچند کوچک از خود بروز دهد ، پس چه بسا شرکت های رقیب شما که توانسته اند با سایتی معمولی رتبه بالایی داشته باشند ، فروش شما را نیز به خود اختصاص داده و به راحتی عرصه رقابت را از شما می ربایند و اگر دست نجنبانید دیگر توان رقابت با آنها را نخواهید داشت ، مخصوصا اگر حرفه شما به گونه ای باشد که رقبای زیادی داشته باشید و خیلی بیشتر از آنچه که باید در وب و دنیای دیجیتال به آن پرداخته شده باشد.

پس اگر مصصم به دنبال  طراحی سایت هستید ،تلفن همراه خود را برداشته و با تماس ، یا یک پیام ، علاقمندی خود را به طراحی سایت با شرکت همیار توسعه در میان بگذارید ، پس از آن مشاوران ما بصورت رایگان با شما تماس برقرار می نمایند و راهنمایی ها و مشورت های لازم  در زمینه کاری تان را به شما ارائه می دهند .

تیم همیارتوسعه مشخص می کند ، سایت شما با توجه به پژوهش های انجام گرفته  در رنج چه سایت هایی قرار می گیرد ؟

آیا تلاشهای بی وقفه شبانه روزی برای بالا ماندن و رتبه یک شدن در گوگل نیاز هست و یا حرفه شما می تواند فقط با هفته ای یک مطلب و با سئو متوسط به مکان دلخواه و فروش عالی برسد .

تمام این موارد جز آن دسته فعالیت هایی است که همیار توسعه توسط کارمندان نخبه خود می تواند شما را به آنچه که مدنظر دارید برساند.

نوشته سئو سایت و طراحی سایت دو بال یک پرنده اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.