سال آینده خبری از آیفون ۷s نخواهد بود!

apple-logo-640x359

بر اساس برنامه همیشگی اپل، انتظار داریم که امسال آیفون 7 را ببینیم، سال 2017 منتظر آیفون 7s باشیم و 2018 هم آیفون 8 را داشته باشیم و اینقدر پیش برویم که دست اندرکاران اپل بالاخره خسته شوند!

این برنامه همیشگی اپل بوده تا اینکه اخیرا بر اساس گزارشی که از سوی Fortune و طبق گفته‌های مارک موسکوویتز تحلیل‌گر منتشر شده است، کمپانی احتمالا سال آینده آیفون 7s را عرضه نخواهد کرد و به‌جای آن آیفون 8 معرفی خواهد شد.

در واقع مسکوویتز اعلام کرده است که آیفون 7 امسال هم تنها برای خالی نبودن عریضه عرضه خواهد شد و یک آپگرید بزرگ مثل دیگر نسخه‌های پیشین نخواهد بود.

تا حالا هم اخبار منتشر شده در رابطه با آیفون 7 چندان هیجان انگیز نبوده‌اند و بیشتر اخبار مرتبط به آیفون سال آینده که خبر از تجهیز به صفحه نمایش آمولد و محفظه تمام شیشه‌ای می‌دادند نظرات را جلب کرده‌اند. در رابطه با آیفون بعدی این تحلیل‌گر بعلاوه اضافه کرده است که احتمالا اپل بالاخره دکمه خانه را کاملا حذف خواهد کرد و شارژ بیسیم هم به این محصول اضافه خواهد شد.

در آخر باید این نکته را هم اضافه کنیم که تمام این موارد تنها پیش‌بینی‌های یک تحلیل‌گر هستند و ممکن است واقعیت پیدا نکنند.

نوشته سال آینده خبری از آیفون 7s نخواهد بود! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.