سامسونگ گلکسی اس ۹ از نمایشگری مشابه گلکسی اس ۸ برخوردار می شود

سامسونگ گلکسی اس 9 از نمایشگری مشابه گلکسی اس 8 برخوردار می شود

به گزارش منابع ناشناس، گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ با نمایشگری در اندازه ی گوشی های سری اس ۸ همراه خواهند شد.

گفته می شود Samsung Electronics سفارش نمایشگرهایی در اندازه ی ۵.۷۷ برای گلکسی اس ۹ و ۶.۲۲ برای گلکسی اس ۹ پلاس را به بخش Samsung Display داده است. البته این بدان معنا نیست که نمایشگرها با هیچ آپدیتی همراه نخواهند شد؛ بلکه این احتمال وجود دارد کمپانی سامسونگ بار دیگر تلاش می کند تا اسکنر اثرانگشت را درون نمایشگر تعبیه کند. کوالکوم و ویوو به تازگی نمونه ی اولیه ای از این طرح را نشان داده اند؛ بنابراین احتمالا نسخه های سال آینده به این تکنولوژی مجهز می شوند. شایعات اخیر مدعی شدند که کمپانی اپل نیز با مشکل قرار دادن اسکنر اثرانگشت در نمایشگر مواجه بوده است.

با این اوصاف، گوشی اس ۹ نیز با طراحی نمایشگر بینهایت همراه شده که در لبه ها کمی خمیده بوده و تقریبا بدون حاشیه است. این طراحی به دلیل استقبال زیاد از گوشی های سری اس ۸، بار دیگر تکرار می شود.

یک طراحی مشابه نیز قرار است در قالب گوشی گلکسی نوت ۸ به زودی راه اندازی شود.

.

منبع: gsmarena

مطلب سامسونگ گلکسی اس ۹ از نمایشگری مشابه گلکسی اس ۸ برخوردار می شود برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.